LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nationale Postcodeloterij, winnaars zijn er bijna niet

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
martijn75

Nationale Postcodeloterij, winnaars zijn er bijna niet

Ongelezen bericht door martijn75 »

Te belachelijk voor woorden, die Postcodeloterij. Zomaar even een prijsverhoging van 6% in 2008!!! Natuurlijk doen veel mensen hier aan mee, je wilt niet de kans lopen dat je buurman wel geld wint en jij niet. Toch zijn het de mensen die niet deelnemen die uiteindelijk (gemiddeld gezien) het hardste lachen natuurlijk.

Niet alleen is het gewoon erg DUUR, ook is de kans dat je iets wint vrijwel nihil. Ook zo irritant, aanmelden kan op 1001 manieren, binnen 1 minuut geregeld, maar om op te zeggen moet je toch even goed spitten op de site en moet je een brief sturen. Wanneer je dan hebt opgezegd wordt je nog eens een schuldgevoel aangepraat middels een brief, "u steunt dus geen goede doelen meer?", of "u wilt dus geen kans meer maken op miljoenen"?"

NEEEEEEEEEEEE dat wil ik niet inderdaad!! Stelletje oplichters!! Er blijft veel te veel aan de strijkstok hangen en dat hele apparaat van jullie is zo kostbaar dat ik twijfel of er wel een kwartje naar goede doelen gaat!

Automatisch meespelen met een extra trekking en automatisch de prijzen maar weer met 6% omhoog (ging mijn inkomen dat maar!!), allemaal te belachelijk voor woorden.

En dus mensen, stap eruit als je nog mee doet. 3 loten met verdubbelaar (ook zo'n mooie grap om de prijs op te drijven) en die gaan in 2008 even 27 euro per maand kosten. Extra trekking per jaar erbij en dan worden de kosten:

351 euro per jaar !!! En jij zeurt dat alles zo duur is geworden?? Kap hier dan eerst mee! Een kleine 800 oude guldens per jaar waar je niets voor terug krijgt, behalve een droom is veel geld. Veel te veel geld!!

Zou je deze 351 euro per jaar op de bank zetten tegen 3,5% rente dan levert dat in 30 jaar zo'n 20000 euro op!!!

En dat is dan geen droom, maar werkelijkheid........ bereken het zelf maar:

http://www.berekenhet.nl/modules/belegg ... itaal.html

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Nationale Postcodeloterij, winnaars zijn er bijna niet

Ongelezen bericht door GGG »

Weet je wat het is: ik KAN mijn postcode niet vergeten, dus zit ik er eigenlijk voorgoed aan vast. Volgens mij zouden miljoenen mensen blij zijn als deze loterij de nek zou worden omgedraid...

Gert

Gesloten