LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe strategie belspellen op televisie

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Nieuwe strategie belspellen op televisie

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zo af en toe blijf ik hangen bij zo'n belspelletje. Niet om ooit te bellen, maar omdat ik me gewoon verveel, en ik wat teletekstpagina's op betreffende zender wil nakijken (soms staat er een film aangekondigd, en lees ik de beschrijving erover....).

Het valt me op, dat de aanbieders van die belspelletjes een ''nieuwe'' strategie hebben bedacht. Namelijk: laat de beller ook FOUTE antwoorden doorgeven, zodat de indruk ontstaat, dat IEDEREEN een kans maakt.

Echt nieuw is deze strategie niet, want het werd al gedaan in de begintijd van Call-tv, zoals het fenomeen toen nog heette. Toen ging het er nog niet zo ''high-tech'' aan toe, toen kon je nog enveloppen kiezen die ze aan een waslijn hadden gehangen (in de tijd van Leo Driessen, ik praat over 1995).

Het is gewoon een antwoord op de kritiek dat er slechts 1 telefoontje doorheen komt. Wonder boven wonder altijs op het eind van de uitzending, terwijl er tot dan toe ''niemand'' zou hebben gebeld. Jajajaja.........

Wat ook gek is: er wordt opgeroepen om vooral NIET te bellen. Er wordt geroepen: wanneer jij geen behoefte hebt aan dit geld in die grote koffer, gun het dan een ander, en bel vooral NIET. Nou, ik gun het inderdaad een ander, en ik zal nooit erheen bellen.

Wat ik hiermee zeggen wil, kan iedereen voor zichzelf uitmaken. Nieuwe strategie, maar in feite: oude wijn in nieuwe zakken.

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Nieuwe strategie belspellen op televisie

Ongelezen bericht door companancy »

ja mijn zoontje zei elke keer mama bel nu eens kost maar 80 cent per gesprek
ik bleef maar zeggen nee lieverd je wint hier toch niks mee is alleen maar dat iedereen belt dan verdienen ze zo geld.

maar goed mij zoon bleef toch vragen toen zei ik ok bel maar de eerste keer wat hij 7de beller en moest hij 10de beller zijn de 2de keer was hij 10de beller en moest hij zijn nummer achter laten en zouden ze hem terug bellen tot vandaag wacht dat kind op een reactie en hun maar zeggen op de tv dat er nog gebeld kan worden want er is nog niemand die het goed had.
maar goed mijn zoon is er nu wel achter dat dit geld klopperij is. en dat scheeld.

ik ben er mee eens dat mensen dit niet moeten bellen maar toch gebeurd het, vooral nu, iedereen wil graag wel eens wat winnen daar hoef je echt niet dom voor te zijn.
ik vind dit eerlijk gezegt oplichterij want men zegt er niet bij dat je de zoveelste beller moet zijn. daarbij vind ik als je de zoveelste beller bent en ze zeggen dat ze je terug bellen dat ze dan dat ook moeten doen. :cry:

Gesloten