LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht incasso Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
WEEWIM

Onterecht incasso Postcodeloterij

Ongelezen bericht door WEEWIM »

Vorige week zag ik op mijn rekeningafschrift dat er € 34 is afgeschreven door de Nationale Postcodeloterij, terwijl ik mij nooit hiervoor heb opgegeven.
Na telefonisch contact (a zoveel cent per minuut!) blijkt het ook op een heel andere naam te staan en op een compleet andere woonplaats. Dus heb ik natuurlijk verzocht om het terug te storten.

Ik bedacht me toen, laat ik mijn bank (de Rabobank) bellen om het te laten storneren. Blijkt dat niet te kunnen!!! Omdat het een loterij betreft!!! Belachelijk dat een bank niet checkt of naam en nummer overeenkomen. Rabobank adviseerde mij om regelmatig te bellen, en als het niet terug komt aangifte te doen.

Na veel gebel afgelopen week met de Postcodeloterij en vandaag nog een keer blijkt het nog steeds niet teruggestort te zijn. "Het kan even duren" vertelde mij de Postcodeloterij.

Ik vind het belachelijk dat zoiets heel lang duurt en ook dat mn eigen bank niet meewerkt! Nu is € 34 niet zo'n torenhoog bedrag, maar het frusteert gewoon dat instaties zomaar aan je geld kunnen zitten, zonder dat je daar invloed over heeft. Iemand ook dergelijk ervaringen gehad of advies? Moet ik maar toch aangifte doen?

WEEWIM

Re: Onterecht incasso Postcodeloterij

Ongelezen bericht door WEEWIM »

Nog een aanvulling.

Toen ik zojuist vroeg aan de bank, checken jullie niet of naam en nummer overeenkomen krijg ik de volgende reactie:
"Daar zijn wij niet voor"

Ik ben nog steeds met stomheid geslagen door deze reactie.....
Wat moet je hier nou op zeggen, als je eigen bank zoiets zegt....

GGG

Re: Onterecht incasso Postcodeloterij

Ongelezen bericht door GGG »

Misschien tijd voor een andere bank?

Gesloten