Sinds 2008 probeer ik mijn email adres van de mailinglijst af te halen van de Staatsloterij en elke maand krijg ik opnieuw een email.
In Maart heb ik besloten dat de enige manier om er vanaf te komen is om mijn abbonement op te zeggen. Zo gezegd zo gedaan. Ik kreeg netjes een brief terug van de Staatsloterij en de automatische incasso werd gestopt. Helaas ontdekte ik kort daarna dat de maandelijkse emails niet werden gestopt. Ik krijg nog elke maand een email van hun en vraag elke maand om verwijderd te worden. Ook heb ik ontdekt dat mijn gegevens nog in hun klantenbestand zitten en zelfs "Mijn Staatsloterij" pagina is nog actief.
Wat moet ik doen om hier vanaf te komen?? HELP!
(ik weet dat ik hun email adres kan blokkeren, maar ik wil dat ze mijn gegevens inclusief email adres voorgoed verwijderen van hun systeem)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Persoonlijke gegevens Staatsloterij niet verwijderd
Re: Persoonlijke gegevens Staatsloterij niet verwijderd
Ook ik wilde van hun nieuwsbrief af. Ik heb telefonisch contact gehad met de Staatsloterij. Volgens hun kan je jezelf alleen maar telefonisch afmelden voor de nieuwsbrief. Zo gezegd, zo gedaan. Tot mijn ergernis krijg ik deze maand wederom nog steeds die ellendige nieuwsbrieven toegestuurd. Als iemand dit leest en wel weet hoe ik effectief van die e-mail rotzooi afkom...
je kunt nu een klacht indienen op dit adres https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/
Zonder jou toestemming is het spam!
Zonder jou toestemming is het spam!
Bedankt voor de reakties. Ik ben blij te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik zal zeker een klacht indienen bij Spamklacht en ook een brief naar de Staatsloterij met het verzoek al mijn gegevens te verwijderen.