LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postcode lingo

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jan

postcode lingo

Ongelezen bericht door jan »

in 2002 4 kanjer punten gewonnen maar ik ben ze kwijt.
in het nieuwe seisoen 2003.
wie nog meer.

Anoniem

Re: postcode lingo

Ongelezen bericht door Anoniem »

Hallo Jan Op 1 januari begint iedereen altijd met 1 nieuw kanjerpunt.En dan voor elke maand dat je meespeeld een extra punt(soms kun je er ook wat winnen met LINGO)

bert

Re: postcode lingo

Ongelezen bericht door bert »

lingo punten winnen en dan kwijt ja en je hebt natuurlijk niets gewonnen maar is het je wel opgevallen dat je bijna nies wint met deze lingo.
je wint nooit de 2 miljoen.
tel maar na de getallen die worden getrokken komen allemaal aan bod maar dan is er 1 rij waar de 6 getallen niet tot 6 rijen komen dit zijn er maar 3 of 4 hoogstens 5 dit houdt in dat niemand de 2 miljoen kan winnen want er is simpelweg geen 6 rijen vol te maken.
als je hier op reageerd en een mail stuurt dan hoor je na 1 week nog niets van hun want ze kunnen hier geen ander antwoord op geven dan dat het tot dusver nog niet is voorgekomen dat er geen 2 miljoen is uitgekeerd.
hoogstens 2 ton of nog veel minder 20000.= euro.
ik heb hun gevraagd of ze mij kunnen vertellen wanneer deze 2 miljoen er is uitgegaan.
misschien vragen of je de postcodelot ook kunt delen bv geeen inleg voor deze lingo spel scheelt toch misschien de helft.
veel e-mails sturen met vragen en dan vragen om een antwoord die niet standaard is.

Gesloten