LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode Loterij "miljoenen jacht" Oplichting

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Thiri-Dae
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2007 13:09

Postcode Loterij "miljoenen jacht" Oplichting

Ongelezen bericht door Thiri-Dae »

Bij deze wilde ik mij ongenoegen uiten over het online spel van de postcode loterij genaamd miljoenen jacht.

Hierin heb ik een "gratis" lot gewonnen, maar dit is alleen te verkrijgen door mij op te geven en dus te betalen. Het is volgens mij illegaal om aan te geven dat ik een gratis lot heb gewonnen en mij later dit niet uit te reiken zonder dat ik mij opgeef voor de postcode loterij. Ik vraag mij af of meer mensen last hebben gehad van de afzetterij.

Ik ben nog op zoek naar de maatregelen die ik kan nemen tegen de postcode loterij.

Met vriendelijke groet,

Ed Aanhane

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Postcode Loterij "miljoenen jacht" Oplichting

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik kreeg dat ook, toen ik zag dat het eerste lot gratis was en de rest niet heb ik het weggeklikt. Heb me er verder niet over drukgemaakt.

Thiri-Dae
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2007 13:09

Re: Postcode Loterij "miljoenen jacht" Oplichting

Ongelezen bericht door Thiri-Dae »

Dat dacht ik eerst ook, maar wat nu als ze zeggen dat je de TV of het horloge of iets anders hebt gewonnen, wat dan?

Het is het principe waar ik het niet mee eens bent en dat is als je wat wint je het hoort te krijgen anders hadden ze dat van te voren aan moeten geven.

Ed

Gesloten