22-03-2004 vond ik alle uitslagen voor deze week op teletekst van deze loterij, speel zelf al van het begin mee en heb nog nooit iets van betekenis gewonnen zou wel eens een keer leuk zijn blijf desondanks toch mee spelen dan maar voor de goede doelen.
Mijn vraag is dan ook heeft er iemand weleens een grote prijs gewonnen met die lotto van hun is dat volgens mij onmogelijk want als er 2 of 3 keer in een week de zelfde letter en getal wordt getrokken is het niet meer mogelijk een prijs te winnen
Gaarne reaktie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcode loterij
Re: postcode loterij
Ik speel ook alleen maar voor het goede doel mee want iets van betekenis heb ik nooit gewonnen en verwacht ik ook niet te winnen. Enkele lingoprijzen maar van een paar euro vorig jaar terwijl ik toen met 2 loten speelde. Dus ongeveer 2 procent van mijn inleg kreeg ik weer uitgekeerd en dat vind ik veel te karig hoezeer ik ook achter de goede doelen sta.
Verder ben ik lid van diverse organisaties en doneer nogal eens extra's dus hoef me niet schuldig te voelen dat ik dat ene lot opzegde.
Verder ben ik lid van diverse organisaties en doneer nogal eens extra's dus hoef me niet schuldig te voelen dat ik dat ene lot opzegde.
ook wij hebben eenmalig met de postcode loterij meegedaan doordat de loten in ons kerstpakket zaten. Wat schetst mijn verbazing: na een telefonisch gesprek met mijn man te hebben gehad (de loten worden van 2 VERSCHILLENDE bankrekeningen afgeschreven ,die op 2 verschillende namen staan) wordt er ineens binnen 1 maand 6x een bedrag van MIJN bankrekening afgeschreven. Met mij is daarover nooit contact geweest maar dat beweren zij wel Dit is een vette leugen! Ik laat mijn bankrekening niet zomaar plunderen zonder ook maar te weten waar het over gaat .
en dan nog de onbeschaamdheid om te eisen dat ik HEN moet schrijven!!!! dit is diefstal!
en dan nog de onbeschaamdheid om te eisen dat ik HEN moet schrijven!!!! dit is diefstal!
Toch blijft het raar dat je in dit land wel zomaar, zonder te hoeven tekenen zomaar vastzit aan allerlei zaken, maar dat je wel perse schriftelijk, en het liefst aangetekend, moet opzeggen omdat het anders geen rechtsgeldigheid zou hebben.
Misschien dat iemand op dit forum, met verstand van recht, me dit eens in logische woorden kan uitleggen. Het is toch op zijn minst vreemd.
Misschien dat iemand op dit forum, met verstand van recht, me dit eens in logische woorden kan uitleggen. Het is toch op zijn minst vreemd.
En dan mogen ze het ook aan mij uitleggen!! Het is allemaal gewoon te gek voor woorden, en het is inderdaad zo krom als het maar zijn kan!
10 Jaar met 3 loten meegespeeld, en nog nooit een prijs van betekenis gewonnen. Kennissen en vrienden ook niet. Wel diverse prijsstijgingen meegemaakt. Van 10 gulden naar 7,75 euro.............
Ik heb mijn deelname opgezegd.
Ik heb mijn deelname opgezegd.