Mijn man en ik zijn nog nooit lid geweest van de postcodeloterij, maar er word geld van zijn rekening afgetrokken eerst 8 euro en daarna weer 2 maal 8 euro op een dag, dus wij bellen eerst naar de ing bank en daar kregen wij te horen dat je het niet kan laten storneren want dat gaat helaas niet bij loterijen ?????????????? IS DIT DAN GEEN DIEFSTAL, KAN IKHIERVOOR INFEITE GEEN AANGIFTE DOEN,.
Nou daarna maar de postcodeloterij gebeld daar werd gezegd dat we maar een brief moeten schrijven. als het niet zo serious was moest ik bijna lachen van dit soort ordinaire diefstal perikelen.
wat kan ik hiertegen doen
silvia
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcodeloterij diefstal????????
Re: postcodeloterij diefstal????????
Schrijf eerst een brief en vraag uitleg. Pas daarna kunnen er maatregelen genomen worden.Als het hun fout is moeten ze bedragen terug boeken.Misschien is er een verkeerd rekening nummer opgegeven of ingevoerd.Je gaat er meteen uit dat de fout bij de Loetrij ligt,de werkelijke deelnemer kan per ongeluk iets omgedraaid hebben in zijn bank/gironummer.Probeer eerst de juiste feiten te achterhalen.
gr Henk
gr Henk
-
@TS,
wat persoon boven mij ook al aangeeft; het is waarschijnlijk dat een nieuw lid een fout heeft gemaakt mijn zijn/haar rekeningnummer. Of daarna bij het overnemen daarvan.
Vandaar even een brief sturen.
U bent gelijk heel fel richting de loterij, ik zou bijna willen zeggen dat U vindt dat het dieven zijn, maar er zijn dus veel zaken waarop het hier mis kan zijn gegaan,
wat persoon boven mij ook al aangeeft; het is waarschijnlijk dat een nieuw lid een fout heeft gemaakt mijn zijn/haar rekeningnummer. Of daarna bij het overnemen daarvan.
Vandaar even een brief sturen.
U bent gelijk heel fel richting de loterij, ik zou bijna willen zeggen dat U vindt dat het dieven zijn, maar er zijn dus veel zaken waarop het hier mis kan zijn gegaan,
Een verkeert nummer zou alleen mogelijk zijn bij een voormalig Postbank nummer, de nummers van de banken, dus ook van ING moeten voldoen aan de 11 proef. De voormalige giro nummers beginnen bij nummer 1 en gaan zo vervolgens door tot voorbij de 9 miljoen.
-
Ook al ligt de fout in eerste instantie misschien niet bij de Postcodeloterij, naam en nummer moeten gewoon kloppen. Doen ze dat niet, dan mag er helemaal niets worden afgeschreven. Er hoort immers ook nog een handtekening bij het rekeningnummer, EN bij de machtiging die de PCL in handen heeft. Daar ligt de fout, men heeft niet goed vergeleken. Dus ook de PCL treft blaam.
Het is toch te gek voor woorden dat je zelf aktie moet ondernemen om je geld weer terug te krijgen. Gaat intussen wel om 24 euro, en als je toevallig een week of wat niet in de gelegenheid bent om die fout te herstellen, ben je je geld gewoon kwijt.
Het is toch te gek voor woorden dat je zelf aktie moet ondernemen om je geld weer terug te krijgen. Gaat intussen wel om 24 euro, en als je toevallig een week of wat niet in de gelegenheid bent om die fout te herstellen, ben je je geld gewoon kwijt.
-
of je partner doet gewoon stiekem mee en durf dat niet te zeggen zal eerder zoiets zijn.
Anders kunnen ze nooit geld van je rekening halen zonder dat nummer en naam kloppen en een handtekening van de rekening houder dus ga eens op onderzoek THUIS uit.!!!!
Anders kunnen ze nooit geld van je rekening halen zonder dat nummer en naam kloppen en een handtekening van de rekening houder dus ga eens op onderzoek THUIS uit.!!!!