Van de week kreeg ik van mijn ouders een blij telefoontje de postcodekanjer was in hun wijk gevallen. Geweldig nieuws en dat vooral om dat mijn moeder 2 weken gelden opnieuw besloten had lid te worden.
1 januari groot feest in de wijk!
nu zou de hele postcode bekend gemaakt worden! en iedereeen in de wijk zou te horen krijgen wat ze met hun loten gewonnen zouden hebben. Uiteindelijk zou er per lot 7362 euro gewonnen zijn!
mijn ouders blij ze hadden 2 loten dus het dubble bedrag!
op Tv een cheque in handen gekregen van meer dan 14000 euro
jeeeeeee!
maar puntje bij paaltje krijgen ze het niet!
ze zijn te kort lid en hebben niet genoeg kanjerpunten en krijgen dus waarschijnlijk maar 1100 en daar moet waarschijnlijk ook nog belasting over betaald worden.
het staat in de voorwaarden daar kun je niet omheen, maar ik vind wel dat als je op tv een cheque in handen krijgt van meer dan 14000 euro
en je krijgt het uiteindelijk niet een erg vertekend beeld geven. Ik ben van mening dat de postcodeloterij ook op tv duidelijk moet maken dat
bij de postcodekanjer de kanjerpunten zorgen voor het bedrag dat je wint en dat ook op die feestavond dat gemeld moet worden hoeveel je per kanjerpunt wint en niet zeggen per lot!
dan krijgen de kijkers en meespelers tenminste een goed beeld van die neploterij!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcodeloterij is nep!
Re: postcodeloterij is nep!
Ik heb dus het volle aantal kanjerpunten omdat ik meer dan 20 jaar meedoe. Maarrrrrr..................geen kanjerpuntenverdubbelaar!!!! En dus krijg ik maar de helft van het beloofde bedrag. Ik vind dit dus ook echt oplichterij. Ze maken je lekker met mooie verhalen over postcodekanjers, die altijd ergens anders vallen. En als de kanjer dan eindelijk een keer in je wijk valt wordt je afgescheept met de helft omdat je geen kanjerpuntenverdubbelaar hebt. Bah, bah, bah.
Die 1100,00 voor de mensen die op basis van een telefoontje meerdere loten hebben gekocht vind ik ook een aanfluiting. Zeker na de show op de Vlaskamp, waarmee men ons lekker heeft gemaakt met meer dan 7000,00 per lot!!!!!!!! Oplichters zijn het.
Die 1100,00 voor de mensen die op basis van een telefoontje meerdere loten hebben gekocht vind ik ook een aanfluiting. Zeker na de show op de Vlaskamp, waarmee men ons lekker heeft gemaakt met meer dan 7000,00 per lot!!!!!!!! Oplichters zijn het.