LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij kanjerpunten

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Eric1tje

Postcodeloterij kanjerpunten

Ongelezen bericht door Eric1tje »

Hallo,

Eind december 2004 had ik nog 32 kanjerpunten verzameld op mijn 2 loten. Toen ik in februari 2005 keek had ik er nog maar 4. Ik heb al een reactie van de pcl dat ik niet meer online mijn kanjerpunten totaal kan zien, vanwege een technische storing, maar hoe zit het met de kanjerpunten. Moet je soms elk jaar weer van 0 af aan beginnen of zo?

Dat lijkt me niet gezien het totaal van 32.

Zijn er soms nog meer mensen waarbij het kanjerpunten totaal ineens opnieuw is gaan tellen.

Ik heb geen enkel bericht gehad dat de kanjerpunten zouden vervallen en er opnieuw geteld zou gaan worden. Het lijkt mij ook niet dat dit zomaar kan want daarmee benadeel je de mensen die al lang meespelen.

Ik heb deze vraag ook bij de pcl neergelegd maar nog geen reactie gehad.

Graag jullie reacties. :?

Gast

Re: Postcodeloterij kanjerpunten

Ongelezen bericht door Gast »

kanjerpunten vervallen bij iedereen aan het eind van het jaar nadat de Kanjer is gevallen op nieuwjaarsdag. Dat klopt dus gewoon.

Afgelopen jaar kon je t/m sept nog extra kanjer punten verdienen met Lingo waardoor je dus meer punten dan trekkingen (13) kon hebben.

Dit jaar kan je maximaal 13 punten sparen per lot. Speel je het hele jaar mee, dan heb je dus het maximale aandeel in de prijs.

Gesloten