LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postcodeloterij + lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
sies w.j.m.

postcodeloterij + lotto

Ongelezen bericht door sies w.j.m. »

Beide zo,n twee maanden geleden schriftelijk opgezegd.
Geen bericht van ontvangst , wel afschriften.
Ik mag dus blijkbaar niet stoppen.
Ben benieuwd bij een eventuele prijs.
Ik denk dat men dan met de opzegging op de proppen komt.

B. Diender

Re: postcodeloterij + lotto

Ongelezen bericht door B. Diender »

Naar de bank gaan en deze rekeningnummers laten blokeren helpt altijd. Zeg bij de bank dat je al opgezegd heb en dat er nog steeds wordt afgeschreven. Succes

~~~~~ ~~~

Ongelezen bericht door ~~~~~ ~~~ »

Zie mijn bericht van heden. Ik had er geen problemen mee. Heb er wel begrip voor, dat je stopt, alhoewel misschien om hele andere redenen dan ik.

laura sikma

Ongelezen bericht door laura sikma »

vanaf april probeer ik mijn lidmaatschap van de postcodeloterij al stop te zetten.
per mail werd mij geadviseerd om dat per brief met handtekening te doen..dan zou alles in orde komen.
nou niet dus!!!
ondertussen heb ik zeker 10 brieven verzonden en per email bijna gesmeekt om ons toch eens te verlossen van deze "geweldige"loterij,maar tot op heden tervergeefs.
wel heb ik een keer een reactie mogen ontvangen dat ons lotnummer was opgezegd,maar dat was ons lot en rekening nummer helemaal niet!
bij de bank konden ze niets voor ons doen omdat er op het scherm verscheen dat de client het nummer niet kon blokkeren.
het gaat nog geen eens om die 12.50 maar om de manier waarop.wij zijn het zo zat.
wie weet raad???
laura

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Ik weet niet bij welke bank je zit maar de mijne (ABN) heeft het rek.nr. gewoon geblokkeerd. Ik heb hen verteld dat ik opgezegd had maar dat ze toch nog afschreven van mijn rekening. Ze regelden het meteen en het laatst afgeschreven geld is teruggestort.

anoniem

Ongelezen bericht door anoniem »

7. Een deelnemer die zijn deelname wenst te beëindigen, dient dit schriftelijk aan de Stichting Nationale Postcode Loterij mede te delen, onder intrekking van de door hem eerder verstrekte machtiging en onder vermelding van zijn lotnummer

Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam
Tel: 0900 - 300 1500 (0,20 pm)
Fax: 020-6753866
E-mail: [email protected]

guido

Ongelezen bericht door guido »

7. Een deelnemer die zijn deelname wenst te beëindigen, dient dit schriftelijk aan de Stichting Nationale Postcode Loterij mede te delen, onder intrekking van de door hem eerder verstrekte machtiging en onder vermelding van zijn lotnummer

Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam
Tel: 0900 - 300 1500 (0,20 pm)
Fax: 020-6753866
E-mail: [email protected]

Gesloten