LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij MSN spel

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
evie01

Postcodeloterij MSN spel

Ongelezen bericht door evie01 »

Hallo,

Ik heb in februari een bioscoopbon gewonnen via een tab van MSN van de postcodeloterij. die zou binnen 3 weken verstuurd worden. 4 weken later nog steeds niets ontvangen dus heb ik maar een mailtje gestuurd naar de PCL. De reactie was dat hij meteen verstuurd zou worden NIET DUS!

Iemand ook al prijzen ermee gewonnen?? en zo ja heb je dan ook wat ontvangen??

Gast

Re: Postcodeloterij MSN spel

Ongelezen bericht door Gast »

evie, 1 keer een verhaaltje plaatsen is voldoende hoor.
het is op het forum niet toegestaan om 1 post op meerdere plaatsen neer te zetten.

mailmiep

Ongelezen bericht door mailmiep »

Ook ik heb, wéken geleden, zelfs twee keer een bioscoopbon gewonnen bij de MSN-tab van de postcodeloterij en nog steeds niks ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd en naar aanleiding daarvan kreeg ik een mail dat vanwege het succes het allemaal wat langer ging duren. Maar ik vind dit nu echt belachelijk lang. Ik had mijn kinderen al beloofd dat we binnenkort gratis naar de film zouden gaan..
We hebben dat inmiddels op kunnen lossen door gratis kaartjes via TrosKompas voor Poeh's lollifantenfilm. Super!
En ik blijf hopen dat we ook nog kaartjes van de postcodeloterij gaan ontvangen. Ooit..

Gast

hier heb ik dus ook last van... ik had deze topic nog niet gezien want heb er zelf al één geplaatst. ik heb precies hetzelfde gedaan. spelletje gespeeld.... YES bioscoopbon gewonnen, gegevens ingevuld.... oké duurt 2 weekjes.... na 4 weken nog niets... dus ik mailtje gestuurd, oke mevrouw we sturen hem meteen op..... nog niets :evil: ik ben dus heel kwaad, weet je wat die bioscopen tegenwoordig kosten?!

Gast

1 bioskoop kost ongeveer 1 miljoen euro, eentje met 6 zalen is goedkoper, die kost 5 miljoen euro. Dan moet je nog de grond meerekenen waar het gebouw op staat, dan zit je toch al gauw op 8 miljoen euro voor een bioskoop-complex met 6 zalen.

Maar dan heb je ook wat, he?

petra888

Ongelezen bericht door petra888 »

ook ik heb een bioscoopbon met dit spel gewonnen (23 februari j.l. !!!!).
Na verschillende keren met de postcodeloterij gemaild te hebben en gedreigd dat ik deze klacht op verschillende forums zou uiten (heb ik inmiddels al op de site van kassa gedaan), hoor ik niets meer van ze.
Ze weigeren nu echt om ook nog maar op een mailtje van mij te reageren!
Misschien kunnen we de postcodeloterij gezamelijk met mail gaan bestoken? :wink:

Gesloten