Een maand geleden schriftelijk mijn lidmaatschap loterij opgezegd.
Nu, een maand later, krijg ik een verzoek om hun te bellen omdat ze een vraag hebben over mijn opzegging.
( Het riekt naar een standaard brief...)
Ik, tot drie keer toe, gebeld.
Na 15 minuten in de wacht staan, wordt ik eindelijk te woord gestaan.
Direct wordt mij medegedeeld dat men mijn telefoonnummer wil om mij terug te bellen.
Het schijnt druk te zijn..
Nu heb ik op drie verschillende tijdstippen gebeld, en kreeg elke keer hetzelfde antwoord !
Ik wil mijn telefoonnummer niet afgeven, want ik zie de bui al hangen... wordt ik straks regelmatig door deze loterij gebeld of ik lid wil worden.
Ik heb nl hun nummer laten blokeren om mij te bellen.
Ik vermoed dat ze dit kunnen zien, en willen nu op deze manier mijn gegevens kunnen gebruiken.
Vervolgens vraag ik de telefoniste of ze een notitie kan maken , en mij per email kan laten weten of mijn gegevens duidelijk zijn aangekomen.
NU heb ik mijn schriftelijke brief, een aantal keren gecontrolleerd, ja ook mijn handtekening, lidmaatschap nr etc, en heb geen fouten gemaakt.
Nu ik mijn telefoonnummer niet wil achter laten vermoed ik dat mijn lidmaatschap niet wordt verwerkt.
Want de telefoniste kon mij absoluut niet verder helpen e worden.
als ze mijn telefoonnnummer niet heeft!
Nou vele ongewenste post van dit bedrijf te hebben gehad de afgelopen jaren, ben ik uteindelijk overstag gegaan om lid te worden.
Maar wil er nu heel graag weer af !
Lid worden.... 10 seconden
Lid opzegging...mag je blij zijn als het lukt !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcodeloterij opzeggen
Re: postcodeloterij opzeggen
Je krijgt inderdaad een standaard brief. Ze hebben nog een vraag mbt de opzegging.
Ik kreeg deze brief ook en heb hun gebeld, maar kreeg vrij snel iemand aan de telefoon. Ik belde rond 19:30.
De vraag was of ik niet door wilde blijven spelen, omdat het prijzenpakket vergroot was.
Door duidelijk nee te zeggen, hebben ze het maar beindigd.
Ze kunnen je niet dwingen om bij ze te blijven, dus nog even doorzetten.
kijk ook eens op mij topic over loterijen:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 29&t=91326
succes.
Ik kreeg deze brief ook en heb hun gebeld, maar kreeg vrij snel iemand aan de telefoon. Ik belde rond 19:30.
De vraag was of ik niet door wilde blijven spelen, omdat het prijzenpakket vergroot was.
Door duidelijk nee te zeggen, hebben ze het maar beindigd.
Ze kunnen je niet dwingen om bij ze te blijven, dus nog even doorzetten.
kijk ook eens op mij topic over loterijen:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 29&t=91326
succes.
Re: postcodeloterij opzeggen
sanny11
Bij dit ******** bedrijf moet je altijd aangetekend en met bewijs van ontvangst opzeggen. Doe je dat niet, dan ontkennen ze standaard dat ze de opzeggingsbrief hebben ontvangen. Hou dus bij jouw opzegging de opzegtermijn aan en blokkeer indien nodig daarna jouw bankrekeningnummer. Dat laatste is echt nodig, omdat ze na de finale datum vrolijk verder gaan met hun automatische afschrijvingen (die je NIET kunt storneren omdat het een loterij betreft).
Maxiem.
Bij dit ******** bedrijf moet je altijd aangetekend en met bewijs van ontvangst opzeggen. Doe je dat niet, dan ontkennen ze standaard dat ze de opzeggingsbrief hebben ontvangen. Hou dus bij jouw opzegging de opzegtermijn aan en blokkeer indien nodig daarna jouw bankrekeningnummer. Dat laatste is echt nodig, omdat ze na de finale datum vrolijk verder gaan met hun automatische afschrijvingen (die je NIET kunt storneren omdat het een loterij betreft).
Maxiem.