LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcodeloterij
postcodeloterij
Enkele weken geleden werd ik gebeld door de postcodeloterij. Ik wilde meteen ophangen maar nee nee werd er gezegd luistert u even mevrouw want ik wil u geen loten verkopen maar omdat u al zolang meespeel mag ik u een gratis lot aanbieden voor de komende 3 maanden. Daar geloofde ik dus niets van en heb dat meerdere keren gezegd maar het was echt gratis. Aan het eind werd het gesprek opgenomen waarin ik gezegd heb absoluut geen lot erbij te willen en nu blijkt dat er op 1/11 geld van mijn rekening is afgehaald voor een extra lot in oktober en op 8/11 voor een lot in november. Meteen contact gezocht en toen werd er gezegd dat ik het geld van oktober niet terug kreeg want de trekking was al geweest MAAR IK DEED NIET MEE en zag dit pas op 10/11 en zag toen ook dat er voor november was afgehaald. Ik wil dit geld absoluut terug, niet voor dat tientje maar het feit dat ze dit gewoon doen stuit me erg tegen de borst. Hoeveel oudjes flikken ze dit. Hoe is het mogelijk dat dit kan gebeuren?
Zijn er meer mensen waarbij dit gebeurt?
Zijn er meer mensen waarbij dit gebeurt?
Re: postcodeloterij
Hypo63
Je zou over deze klantenstalking een klacht kunnen indienen bij Consuwijzer.
Maxiem.
Je zou over deze klantenstalking een klacht kunnen indienen bij Consuwijzer.
Maxiem.
Juist wegens deze opdringerige reclame niet de hoorn erop leggen maar juist de reeds bestaande opzeggen.
Dan stoppen ze wel want U kunt als je dat zou willen best zelf extra loten bestellen.
De eerste maanden gratis, daar zit je niet op te wachten.
Dus zeg op wegens ongewenste reclame voor meer loten.
Dat is de manier om hun ook manieren bij te brengen.
Dan stoppen ze wel want U kunt als je dat zou willen best zelf extra loten bestellen.
De eerste maanden gratis, daar zit je niet op te wachten.
Dus zeg op wegens ongewenste reclame voor meer loten.
Dat is de manier om hun ook manieren bij te brengen.
Nu geven ze weer een HEMA bon cadeau. Het enige wat ik wil zeggen is: Mensen trap er niet in. Het blijven postcodegangsters.
je kan je toch registreren bij het belmetnietregister want ik was ook al dat geneuzel ook zat,ze bellen altijd als je aan het eten bent....
postcodeloterij reageert nergens op.
Ze zijn blind,doof en analfabeet.
Het enige wat je kunt doen is telefoon ophangen,schriftelijk opzeggen en tegelijkertijd een algemene blokkade bij je bank laten uitvoeren.
Ze zijn blind,doof en analfabeet.
Het enige wat je kunt doen is telefoon ophangen,schriftelijk opzeggen en tegelijkertijd een algemene blokkade bij je bank laten uitvoeren.
laten je ook denken dat je nog loten kan kopen als de straat allang bekend is.
stonden ook al voor uitslag nummers op website ,hebben ze er snel weer afgehaald.
kreeg zelf dat ik niet mee deed voor 13e maand,ja hoor en betalen du,stom geweest dus
dit is niet meer geloofwaardig van de postcodeloterij
stonden ook al voor uitslag nummers op website ,hebben ze er snel weer afgehaald.
kreeg zelf dat ik niet mee deed voor 13e maand,ja hoor en betalen du,stom geweest dus
dit is niet meer geloofwaardig van de postcodeloterij
-
De Postcodeloterij verkoopt loten in December waarvan de prijzen waar ze mee schermen op 1 januari niet haalbaar zijn .
Ik heb een lot uit het gewonnen gebied 4834 , mijn Postcodelot die ik kocht in December 2011 blijkt een waarde te hebben van een veertiende .Op de te verdelen 20 miljoen onder het postcode gebied 4834 viel op het postcodelot 6300 euro , helaas voor mij werd het maar 425 euro omdat ik maar een kanjerpunt had, dus mijn lot was waard een veertiende
Met andere woorden als ik de 6300 euro had moeten ontvangen had ik 14 postcodeloten moeten kopen dan had ik gelijk geweest met iemand met een postcodelot met veertien kanjerpunten
Maar in de folder van de postcodeloterij wordt daar niet over gesproken bijna niet vindbaar of alleen verwezen met hele kleine lettertjes naar het regelement ergens als je dat opvraagd op de site van de postcodeloterij
Dus het verstandigste is om van begin januari mee te spelen , dus koop nooit losse loten want deze zijn kanjerpunt gebonden , ook niet als je gevraagd wordt tegen de tijd als er weer een kanjerpot aankomt te komen extra loten op de postcode loten die je al hebt, want ook deze zijn kanjerpunten gebonden.
U bent gewaarschuwd koop geen losse loten
Ik heb een lot uit het gewonnen gebied 4834 , mijn Postcodelot die ik kocht in December 2011 blijkt een waarde te hebben van een veertiende .Op de te verdelen 20 miljoen onder het postcode gebied 4834 viel op het postcodelot 6300 euro , helaas voor mij werd het maar 425 euro omdat ik maar een kanjerpunt had, dus mijn lot was waard een veertiende
Met andere woorden als ik de 6300 euro had moeten ontvangen had ik 14 postcodeloten moeten kopen dan had ik gelijk geweest met iemand met een postcodelot met veertien kanjerpunten
Maar in de folder van de postcodeloterij wordt daar niet over gesproken bijna niet vindbaar of alleen verwezen met hele kleine lettertjes naar het regelement ergens als je dat opvraagd op de site van de postcodeloterij
Dus het verstandigste is om van begin januari mee te spelen , dus koop nooit losse loten want deze zijn kanjerpunt gebonden , ook niet als je gevraagd wordt tegen de tijd als er weer een kanjerpot aankomt te komen extra loten op de postcode loten die je al hebt, want ook deze zijn kanjerpunten gebonden.
U bent gewaarschuwd koop geen losse loten