LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postcodeloterij
Postcodeloterij
Speel sinds Augustus 2003 met de Postcodeloterij a 7.50 € per maand
Maar begin October 2003 is dat zonder medeweten verhoogd
met 25 eurocent,dat is niet veel,maar zonder voorkennis.
Heb naar de Postcodeloterij gebeld en gevraagd voor uitleg,
kreeg als antwoord: meneer de prijzen zijn gestegen,en daarom
hebben we een Iflatie-Correctie toe gepast.!!!!!
Mag dat, en heeft U daar ooit van gehoort bij een loterij.??????
Hoogachtend,
P.v.Roozendaal
Ritsaartlaan 4
5665BA Geldrop
Tel 040-2867512
Maar begin October 2003 is dat zonder medeweten verhoogd
met 25 eurocent,dat is niet veel,maar zonder voorkennis.
Heb naar de Postcodeloterij gebeld en gevraagd voor uitleg,
kreeg als antwoord: meneer de prijzen zijn gestegen,en daarom
hebben we een Iflatie-Correctie toe gepast.!!!!!
Mag dat, en heeft U daar ooit van gehoort bij een loterij.??????
Hoogachtend,
P.v.Roozendaal
Ritsaartlaan 4
5665BA Geldrop
Tel 040-2867512
Re: Postcodeloterij
Accepteer nu eens dat alles duurder wordt. Het is ook aangegeven in alle advertenties dat ze duurder worden.
Wij wpelen al ruim 10 jaar mee..........en we hebben ooit 2 keer 5 gulden gewonnen ja jaaaaaaaaaaa........
Denk dat ik de poscode loterij ga aan klagen hahaha.
Maar ik speelde mee met 3 loten, en heb er sinds vorig jaar 2 op gezegd, werd me gewoon te duur. Hou er toch maar 1 aan..............je weet nooit
Helaas nu weer duurder ja , en zonder voorkennis natuurlijk weer. dat gaat al jaren zo hoor.
Nou succes en hoop dat je wat wint .........en dat je meer geluk hebt in gokken dan wij.
groetjessssss
Denk dat ik de poscode loterij ga aan klagen hahaha.
Maar ik speelde mee met 3 loten, en heb er sinds vorig jaar 2 op gezegd, werd me gewoon te duur. Hou er toch maar 1 aan..............je weet nooit

Helaas nu weer duurder ja , en zonder voorkennis natuurlijk weer. dat gaat al jaren zo hoor.
Nou succes en hoop dat je wat wint .........en dat je meer geluk hebt in gokken dan wij.
groetjessssss
:evil:ja de postcodeloterij daar kan ik wel een boekje over open doen,ik ben nu e.e.a aan het onderzoeken betreffende de jackpot.
Deze prijs viel namelijk op mijn postcode,echter had ik niet het juiste volgnummer erachter.
Nu is het zo dat ik als enige op mijn postcode meespeel omdat er maar 1 huis staat.
vroeger speelde ik ook mee met meer loten,maar in overleg met de postcode heb ik die opgezegd,als er een prijs valt op Uw postcode komt hij altijd bij U omdat U als enige meespeelt nou mooi niet dus!!!!!
Wat blijkt nu er spelen op ieder postcode 500 loten mee verkocht of niet verkocht!!!!!
Dat is in strijd met de wet op de kansspelen en in strijd met hun eigen reglement want daarin staat dat een lot pas ontstaat nadat de inleg is betaald.
Navraag hiernaar leverde mij het antwoord op dat de er 2 soorten loten meedoen met de jackpot trekking bestaande en niet bestaande lees betaalde en niet betaalde loten of fysieke en niet fysieke loten.
Omdat de niet betaalde loten zgn niet fysieke dus niet bestaande loten zijn overtreden zij de wet niet isde stelling van de postcodeloterij
Wat ik niet kan begrijpen is dat er NIET BESTAANDE loten meedoen aan een trekking .
Samen met mijn raadsman hebben wij inmiddels andere gedupeerden benaderd en bijten ons inmiddels vast in deze kwestie.
Wordt vervolgt
Deze prijs viel namelijk op mijn postcode,echter had ik niet het juiste volgnummer erachter.
Nu is het zo dat ik als enige op mijn postcode meespeel omdat er maar 1 huis staat.
vroeger speelde ik ook mee met meer loten,maar in overleg met de postcode heb ik die opgezegd,als er een prijs valt op Uw postcode komt hij altijd bij U omdat U als enige meespeelt nou mooi niet dus!!!!!
Wat blijkt nu er spelen op ieder postcode 500 loten mee verkocht of niet verkocht!!!!!
Dat is in strijd met de wet op de kansspelen en in strijd met hun eigen reglement want daarin staat dat een lot pas ontstaat nadat de inleg is betaald.
Navraag hiernaar leverde mij het antwoord op dat de er 2 soorten loten meedoen met de jackpot trekking bestaande en niet bestaande lees betaalde en niet betaalde loten of fysieke en niet fysieke loten.
Omdat de niet betaalde loten zgn niet fysieke dus niet bestaande loten zijn overtreden zij de wet niet isde stelling van de postcodeloterij
Wat ik niet kan begrijpen is dat er NIET BESTAANDE loten meedoen aan een trekking .
Samen met mijn raadsman hebben wij inmiddels andere gedupeerden benaderd en bijten ons inmiddels vast in deze kwestie.
Wordt vervolgt
Ik kreeg onlangs een brief van de Bank-Giroloterij waarin ze een extra trekking aankondigen. Als ik hieraan niet wil meedoen moet ik daarvoor opbellen. Als ik niets doe wordt er ongevraagd extra geld van mijn rekening afgeschreven. Ik vind dit principieel onjuist, dit is een typisch voorbeeld van de verfoeide 'opt-out' methode, die ook bij spammers zo populair is. Ik heb na 25 jaar meegedaan te hebben met de Giroloterij dan nu ook opgezegd, mijn geld krijgen ze niet meer.
Als medewerker van TPGPost vond ik inmijn kerstpakket een Kerst Cadeaulot. Dit lot kan ik via internet of per telefoon activeren en geeft recht op 1x gratis meespelen in de Postcodeloterij. Op zich niets mis mee maar verderop, in kleinere letters, staat:
Na de gratis maand speelt u met uw Kerst Cadeaulot verder voor 7,75 euro per trekking ... Wilt u na uw gratis trekking niet meer doorspelen? Schrijf ons dan een briefje ...
Ik wou graag weten of dit zomaar mag. Het schrijven van een briefje gaat mij een envelop, papier en een postzegel kosten (krijg het later wel terug in de vorm van salaris maar het gaat mij om het principe).
Na de gratis maand speelt u met uw Kerst Cadeaulot verder voor 7,75 euro per trekking ... Wilt u na uw gratis trekking niet meer doorspelen? Schrijf ons dan een briefje ...
Ik wou graag weten of dit zomaar mag. Het schrijven van een briefje gaat mij een envelop, papier en een postzegel kosten (krijg het later wel terug in de vorm van salaris maar het gaat mij om het principe).
Dan activeer je het lot toch NIET!
Je neemt in feite een soort van abonnement waarvan het eerste nummer gratis is. Logisch dat je daarna moet opzeggen. Niet zeuren dus.
Je neemt in feite een soort van abonnement waarvan het eerste nummer gratis is. Logisch dat je daarna moet opzeggen. Niet zeuren dus.
Ja hoor, kom je weer eens op een forum en dan blijkt dat ook hier niet iedereen de kunst van opbouwende kritiek verstaat. Laat ik dan nog maar zwijgen over het goed kunnen lezen van berichten. Wat heb ik nou aan zo'n reactie: 'Je neemt in feite...'!? *zucht*
Het was een bloedserieuze reactie hoor.
Maar goed: ik wil best met je in gesprek, maar geef dan eerst de FOUT aan die er gemaakt is.
(volgens mij is er juridisch correct gehandeld)
Maar goed: ik wil best met je in gesprek, maar geef dan eerst de FOUT aan die er gemaakt is.
(volgens mij is er juridisch correct gehandeld)
geez wat een niveau zeg
natuurlijk is het knullig als je 1x gratis meedoet en je komt er later achter dat je er 1 heel jaar aanvast zit
En daarom zetten ze het er ook in KLEINE lettertjes op natuurlijk anders deed geen hond er meer aan mee

En daarom zetten ze het er ook in KLEINE lettertjes op natuurlijk anders deed geen hond er meer aan mee

De vraag van die naamloze gast was niet of het knullig is, maar of het MAG.
Knulligheid lijkt me niet strafbaar. Jouw reactie is dus geen antwoord op de vraag: dat is pas knullig. Lees eerst de vraag eens.
Knulligheid lijkt me niet strafbaar. Jouw reactie is dus geen antwoord op de vraag: dat is pas knullig. Lees eerst de vraag eens.
Als men nu gewoon de post leest van de postcodeloterij, was men voortijdig op de hoogte van de prijsstijging.
Dit heeft dus in een brief gestaan en in de nieuwsbrief die per internet wordt verspreid.
Maar ja, de meeste mensen gooien de brieven ongeopend weg, omdat het toch maar reclame is......
Dus elk lid van de postcodeloterij heeft nu niks meer te zeuren, want je hebt bericht gehad!
Dit heeft dus in een brief gestaan en in de nieuwsbrief die per internet wordt verspreid.
Maar ja, de meeste mensen gooien de brieven ongeopend weg, omdat het toch maar reclame is......
Dus elk lid van de postcodeloterij heeft nu niks meer te zeuren, want je hebt bericht gehad!
tjsa en als je mijn antwoord goed gelezen hebt ,kan je ook weten dat het meer een opmerking is dan een antwoord op de vraag , dus ... 

nou sylvia, ik gaf antwoord op van Roozendaal, die dit bericht heeft post. Dit ging over de prijsverhoging en niet over 1x meespelen.
Ik wens Artist heel veel sterkte. Hou je taai, want dit moet niet mogen!!!!!!!!!
Als je via internet je gratis kerstlot wilt aktiveren krijg je bij stap 3 de tekst met een vinkvakje ervoor) dat je de postcodeloterij machtigt om tot wederopzegging het abonnement af te schrijven.
Als je het vinkje uitzet kun je je lot niet aktiveren!!! Dan krijg je een schermpje dat je geen akkoord hebt gegeven voor de machtiging.
Briefje schrijven??: er is geen adres te bekennen!
Zeg dan niet dat het een cadeau is of gratis!
Als je het vinkje uitzet kun je je lot niet aktiveren!!! Dan krijg je een schermpje dat je geen akkoord hebt gegeven voor de machtiging.
Briefje schrijven??: er is geen adres te bekennen!
Zeg dan niet dat het een cadeau is of gratis!