LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ria koch
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2004 08:41

postcodeloterij

Ongelezen bericht door ria koch »

Geachte redactie

Vanaf het begin speel ik mee met de p.c.loterij op 1112hn.
Vorig jaar heb ik een extra lot genomen voor mijn dochter op 1112hx.
Ingevuld, een extra lot met haar p.c. van MIJN girorekening.
Nu de straatprijs is gevallen op 1112hn, dacht ik €2000.00 gewonnen te hebben. DUS NIET!!!!!!!!!!!!!
Toen ik goed ging kijken op mijn afschrift, zag ik tot mijn grote schrik dat de p.c.loterij mijn p.c. veranderd hadden in die van mijn dochter, zij speelde nu mee met 3 loten.
Toen ik de volgende dag met de p.c. belde, zeiden zij dat zij mijn extra lot als verhuisbericht hebben aangenomen. BELACHELIJK.
Ik benadruk dat ik een extra lot heb besteld en geen verhuisbericht.
Er word op de t.v. wel reclame gemaakt dat men op 2 verschillende postcodes mee kan spelen van en girorekening, B.v. i.v.m. verhuizing.
De telefonische reactie die ik kreeg, was dat ik toch geen aanspraak kon maken op de prijs en dat zij dit zeker wisten omdat dit dagelijks voor kwam.
LEKKER DAN!!!!!!!!
Ik heb gezegd dat zij een fout hadden gemaakt en dat ik niet gezien heb, dat zij mijn p.c. veranderd hebben. Waarom???? heb ik daar niet op gelet, omdat ik er NIET om gevraagd heb.
Ik wil graag aan jullie vragen of jullie iets voor mij kunnen betekenen, en nog meer om andere postcodespelers te waarschuwen dat er veel dingen niet kloppen.

Gesloten