Ik wilde ook even een berichtje over de postcodeloterij plaatsen.
Werd een aantal maanden geleden gebeld of ik de jackpotverdubbelaar erbij wilde en of ik nog meer loten wilde hebben .Op beide vragen was het antwoord nee.
tot mijn verbazing lag er een maand erna een brief binnen, met gefeliciteerd met de extra loten waar uw mee wilt spelen, in de bus.
Ik heb mij nu opgezegd als lid van de postcodeloterij.Ik heb ook nog gebeld en daar zeiden ze excuses en ze konden het niet meer terug draaien omdat er al twee maanden waren afgehaald van de rekening.
Kon alleen het nu stop zetten.
Maar zo wordt je wel goed belazerd want mijn nee tegen hun ja door de telefoon.Maar als dit de handelswijze is van de postcodeloterij is dan houden ze niet veel leden meer over.Ik hoop dat ik hier de mensen kan waarschuwen want ik zal waarschijlijk niet de enigste zijn die dit overkomt.
groetjes mevr nederlof
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcodeloterij
Re: postcodeloterij
je kunt de bank vragen direct je rekening te laten blokkeren. dit is dan wel voor het leven. ik heb dat gedaan met canal- en het werkt perfect. ze kunnen absoluut niet meer afschrijven
overigens er wordt maar een rijk van de postcodeloterij en dat is joop van ellende