Ik kwam pas tot ontdekking dat de Postcodeloterij in maart een dubbel bedrag van mijn rekening heeft gehaald. Laten storneren kan niet meer want dat moet binnen 30 dagen, geloof ik.
Nu ben ik op de site wezen zoeken van de Postcodeloterij of het bekend is dat deze vergissing heeft plaats gevonden, want ik kan mij niet voorstellen dat dat alleen bij mij is gebeurt.
Niets te lezen dus.
Maar wat ik wel heb gelezen is dit....
Wilt u inleggeld terugontvangen, dan hebben wij een schriftelijk, ondertekend verzoek nodig. Onze financiële administratie zal dit verzoek in behandeling nemen. Doorgaans is het niet mogelijk inleg terug te boeken voor trekkingen waarvan de uitslag al bekend is gemaakt. Ons adres is:
Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam.
Vermeld in uw bericht alstublieft duidelijk uw verzoek, naam, adres, rekeningnummer en lotnummer(s). Vergeet u niet uw handtekening te zetten?
Dat is toch raar dat ik alles in beweging moet zetten om een teveel betaald bedrag terug te laten storten
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen hier zijn die hier mee te maken hebben/ gehad.
Groeten, Roosje[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postcodeloterij: Teveel afschrijving in Maart
-
Re: Postcodeloterij: Teveel afschrijving in Maart
Ik heb voor 20 april 2009 mijn deelname beëindigd. Inmiddels zijn de afboekingen gerestitueerd.
Ik ben nog wel in afwachting van een schriftelijke bevestiging einde deelname.
Heb hieraan al 2 brieven en 2 telefoontjes ( via PC) gewijd en ben benieuwd of PCL erin slaagt voor eind deze week een brief te laten bezorgen.
Ik ben nog wel in afwachting van een schriftelijke bevestiging einde deelname.
Heb hieraan al 2 brieven en 2 telefoontjes ( via PC) gewijd en ben benieuwd of PCL erin slaagt voor eind deze week een brief te laten bezorgen.
-
Weet je zeker dat dat extra geld niet is afgehouden vanwege de lentekanjer?
Ik speel al jaren niet meer mee, maar om de zoveel tijd zijn er extra trekkingen, waarvan je op de hoogte kon zijn door de voorwaarden te lezen. Of je dat daadwerkelijk doet, speelt geen rol, als het in de voorwaarden staat, voldoen ze aan de regels.
Ik weet dus niet of dat in jouw geval zo is geweest.
Ik speel al jaren niet meer mee, maar om de zoveel tijd zijn er extra trekkingen, waarvan je op de hoogte kon zijn door de voorwaarden te lezen. Of je dat daadwerkelijk doet, speelt geen rol, als het in de voorwaarden staat, voldoen ze aan de regels.
Ik weet dus niet of dat in jouw geval zo is geweest.
Ik weet zeker dat ik geen toestemming voor de extra trekkingen heb gegeven.
De bedragen voor April zijn terug geboekt en ik heb vandaag een schriftelijke bevestiging einde deelname ontvangen.
( hier waren 2 brieven en 2 telefoontjes via computer voor nodig)
Na de ellende van het gestalk van Telfort sta ik op schriftelijke bevestiging einde wat voor overeenkomst dan ook.
De bedragen voor April zijn terug geboekt en ik heb vandaag een schriftelijke bevestiging einde deelname ontvangen.
( hier waren 2 brieven en 2 telefoontjes via computer voor nodig)
Na de ellende van het gestalk van Telfort sta ik op schriftelijke bevestiging einde wat voor overeenkomst dan ook.
met extra trekkingen zoals in april dan wordt er automatisch extra geld zomaar van je rekening afgehaald, zonder dat je het weet. bij mij zijn ze in april aan de deur geweest met een vvv bon en gratis lot voor de maand april, maar mooi dat ze 19.50 hebben geind en als ik bel zeggen ze dat het geen gratis lot was!! het schijnt dat ze zo wel vaker te werk gaan. dus pas op voor de postcode loterij!!!!!!
Hierover zijn al meerdere topics gestart! Gebruik de zoekfunctie en zoek op: postcodeloterij
Veel "leesplezier"......
Veel "leesplezier"......