LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij verzeker u tegen de Kanjer-ramp...

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GGG

Postcodeloterij verzeker u tegen de Kanjer-ramp...

Ongelezen bericht door GGG »

De volgende website ontdekte ik nu pas: http://helenedegier.blogspot.com/

Hoewel het een heel lang betoog is, raad ik alle deelnemers aan de Postcodeloterij die twijfelen over hun deelname aan dit geheel te lezen.

Met name de passage, waar de Postcodeloterij stelt dat als je in een twee-onder-een-kap-woning woont en er breekt brand uit je ook niet moet zeuren als je buurman zich wel tegen brand had verzekerd en jij niet, is zeer schokkend!

Kennelijk ziet de Postcodeloterij zichzelf als een verzekeringsbedrijf dat een paar keer paar jaar een ramp op Nederland loslaat en vervolgens zelf de verzekering tegen deze ramp aanbiedt.
Geen lot = niet verzekerd tegen meesmuilende blikken omdat jij niks gewonnen hebt.
Geen lot = sociale ellende omdat je buren voortaan rijk zijn en jij niet.

De Postcodeloterij doet aan tereurmarketing. Verzekert u, of u bent de klos!
Het is werkelijk schandalig dat er een rechter in Nederland is die mevrouw de Gier zelfs in hoger beroep in het ongelijk heeft gesteld. Mevrouw de Gier verdient een standbeeld voor haar eenzame strijd.
Ik hoop dat zij ooit nog de kracht kan vinden om haar grieven onder de aandacht te brengen van Koningin Beatrix. Ik zou werkelijk niet weten wie anders nog invloed kan uitoefenen op de maandelijkse morele chantage.

Of misschien een referendum waarin elke Nederlander zich (uiteraard anoniem) kan uitspreken over het systeem van de Postcodeloterij?

GGG

GezondVerstand10

Re: Postcodeloterij verzeker u tegen de Kanjer-ramp...

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

De postcode loterij is idd een uitwas van het kapitalisme en bevordert de hebzucht en speelt daar bij in op de laagste instincten van de mens: beter willen zijn dan de buren. BAH BAH en nog eens BAH

Gesloten