LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeprijs met vieze nasmaak

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Ruud1965

Postcodeprijs met vieze nasmaak

Ongelezen bericht door Ruud1965 »

Gewonnen prijs om extra loten aan te smeren.
22 oktober werd er gebeld door de postcodeloterij met de vrolijke mededeling dat we een prijs had gewonnen op postcode 2152 hier in Nieuw-Vennep. Een gratis lot voor de maand oktober. Er werd bij verteld dat dan automatisch de maand daarop hiermee verder werd gespeeld maar dat dat altijd opgezegd kon worden. Groot was onze verbazing dat er vervolgens slechts 4 dagen!! later 2 extra loten waren geincasseerd van de bankrekening. Ik waarschuw hierbij voor deze misleidende werving van de postcodeloterij. Er werd niet verteld dat het om 2 loten ging en ook niet dat incasso binnen 4 dagen was. Om dat weer ongedaan te maken mag je bellen met een betaalnummer a 0,20 per minuut. Schandalig!

just4internet

Re: Postcodeprijs met vieze nasmaak

Ongelezen bericht door just4internet »

Ook wij werden onlangs gebeld (misschien 2 weken geleden) waarbij we het aanbod kregen 1 maand gratis mee te spelen met een extra lot. Ik heb daarbij nog benadrukt geen interesse te hebben in een uitbreiding van mijn maandelijkse aantal loten! Echter nu, nog geen maand later is er toch een veelvoud van mijn maandelijkse uitgave van 8,50 van mijn rekening afgeschreven! Bedankt " postcode loterij", voor deze achterbakse aktie om meer geld los te krijgen van je vaste klanten! Ik heb onze deelname per vandaag nog schriftelijk beeindigd.

Gesloten