LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsjerijk.nl

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Keesie

Prijsjerijk.nl

Ongelezen bericht door Keesie »

Vraag mij af of er ooit iemand ECHT iets gewonnen heeft bij www.prijsjerijk.nl Als je de site moet geloven wel.Zou het echt zijn of is het fake ?
Zelf speel ik nu 3 jaar lang elkedag mee,maar heb nog nooit iets gewonnen :( ...

P.S. het meespelen is gratis.

Mikesvan

Re: Prijsjerijk.nl

Ongelezen bericht door Mikesvan »

denk je dat nou echt, als jij in ruim 1000x niet eens een keer de alleskleinste prijs wint oftewel niemand wint iets.

GSchamp

Ongelezen bericht door GSchamp »

Ik heb zelf één keer een kraslot gewonnen, en twee keer een kortingsbon van Free Record shop.

Maar ik heb nooit de jackpot gewonnen.

Gideon_

Ongelezen bericht door Gideon_ »

3.8 Over gewonnen prijzen met een economische waarde van meer dan 454,- is 25% kansspelbelasting verschuldigd. InterAmbition b.v. zal deze kansspelbelasting van de uit te reiken prijs inhouden.

Dus mocht je nog wat groots winnen, gaat der in ieder geval 25 % van af

guppie

Ongelezen bericht door guppie »

Zelf speel ik vanaf dag 1 meedat prijs je rijk bestaat nooit meer gewonnen dan kras loten of bon van free record shop
maar daar in tegen mijn zuster en nichtje hebben allebei een xbox gewonnen en ook binnen een week hadden zei die binnen een week binnen
Dus het kan wel
Maar zou zelf ook wel een de jackpot willen winnen hoor :D :D :D :D

Sentinel@home

Ongelezen bericht door Sentinel@home »

Zelf speel ik vanaf dag 1 meedat prijs je rijk bestaat nooit meer gewonnen dan kras loten of bon van free record shop
maar daar in tegen mijn zuster en nichtje hebben allebei een xbox gewonnen en ook binnen een week hadden zei die binnen een week binnen
Ow vergetuh....

met friendelijke groet,

Direktuer prijs je rijk

Gesloten