LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reader's Digest - Commissie voor de Prijsuitreiking

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jwf

Re: Reader's Digest - Commissie voor de Prijsuitreiking

Ongelezen bericht door jwf »

Nadat ik eens een proefabonnement op Het Beste van RD heb gehad, krijg ik regelmatig post van RD, waaronder post mbt de prijzenfestijnen. Zonder bestellingen te plaatsen, heb ik de meeste keren gereageerd. Vorig jaar kreeg ik een brief met de mededeling dat ik als 'trouwe klant' het bijzondere voorrecht had om te zijn gesecteerd voor het Prijzenfestijn. Begin dit jaar werd bevestigd dat ik een horloge ter waarde van €120 had gewonnen. Ik heb daarna inderdaad een horloge ontvangen. RD prijzenfestijn keert dus inderdaad prijzen uit.
Alleen leverde enig zoekwerk op, dat de prijs voor die hoeveelheid horloges €12,95 was, exclusief opdruk en geschenkverpakking. Na contact met RD, kreeg ik een brief waarin met heel veel woorden werd uitgelegd dat er een verschil is tussen inkoopprijs en winkelwaarde. Volgens hen zou de winkelwaarde inderdaad €120 zijn. Dat laaste heb ik nog niet nagezocht.

Jacorine

Ongelezen bericht door Jacorine »

Ja, gewonnen maar ondanks deze reclame stunt krijgt Digest van mij toch nog een dikke pluim :lol: . Je kunt gewoon netjes alles terugsturen in een nee envelop als je niets wilt bestellen. Dit kun je duidelijk aangeven en er wordt tenminste niets zomaar van je rekening afgeplukt zoals bij onze "Vriend" Fitanova :twisted:

katjoeng

Ongelezen bericht door katjoeng »

ik heb ook zo'n brieg gehad als Niels Beekman en 2 dagen later de 2e enveloppe die dus net als de 1e meteen bij de oude kranten is beland.
Nu vraag ik mij toch af of de mensen die hier wel op reageren ooit wel eens geld hebben gezien. Willen die mensen dan ook even reageren?????????????
Jaren geleden ook mee te maken gehad en heb er op gereageerd.
Stuurde alles terug met Ja als antwoord zowaar ik had niet de hoofdprijs maar wel een boek van de weg(anwb) gewonnen.
Daarna ben ik gestopt met die flauwe kul.
Ik was wel lid van "HET BESTE" (boekje )Die heb ik opgezegd en kreeg daarna gelukkig niks meer opgestuurd (naar wel eerst drie keer aangegeven) hoge prijsen NEE DUS[/b]

Katjoeng

Xan

Ongelezen bericht door Xan »

Het is weer raak met RD. In de brievenbus van mijn ouders, die met vakantie zijn, lag een spannende briefkaart "Winnaars selectie commissie".

"uw naam voldoet aan strenge criteria voor ons komende aanbod, en het bijbehorende € 100.000 HOOFDPRIJS PRIVILEGE!" ....

Hier bleek een brief aan vooraf te zijn gegaan. Nieuwsgierig geworden en onbekend met dit soort dingen heb ik de brief erbij gezocht. "Uw bijzondere status maakt het absoluut noodzakelijk dat ik persoonlijk contact met u opneem, ivm met de zeer binnenkort te organiseren Winnaarslunch." met verder een heel verhaal over het belang van het organiseren van deze lunch.

Op pag. 2 worden 2 CD-series aangeboden die je kunt "aanvragen" en 2 alineas verder staat dat je ze zonder extra kosten in drie termijnen van € 24,95 mag voldoen. --> dus je betaalt het gewoon, dan is het dus "bestellen", niet "aanvragen".

Fijn om op deze site te lezen hoe het echt in zijn werk gaat. Ik gooi het dus gewoon weg voor ze terug zijn van vakantie.

Gesloten