LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] salarisactie ING samen met Bankgiroloterij
salarisactie ING samen met Bankgiroloterij
Vandaag heb ik een email gekregen van de ING dat ze een salarisactie gestart hebben in samenwerking met de bankgiroloterij. Je kunt hier aan mee doen als je iedere maand je salaris op je ing betaalrekening laat storten.Yes dacht ik. Als je dan de voorwaarden leest staat er dat je salaris minimal €1000,- moet zijn. Dat is dat van mij niet Ik werk maar 8 uur per week en zou daarom niet mee mogen doen aan de loterij. Dat vind ik wel erg triest. Iemand hier ook ervaringen mee of kunnen anderen ook niet mee doen omdat ze te weinig salaris hebben naar de mening van de ING?
Re: salarisactie ING samen met Bankgiroloterij
3.5 De ING definieert salaris als vaste inkomsten en verstaat
daaronder: minimaal € 1.000 per maand aan salaris, pensioen
of uitkering (zoals AOW, WW, WAO, ANW en bijstand.
Het hoeft dus niet alleen je salaris te zijn .
Verder is het mij niet echt duidelijk wat er gebeurt als de actieperiode weer is afgelopen .
Hopelijk hoef je niet zoals gebruikelijk zelf dit zelf weer af te zeggen .
Waarom ze echt ook je telefoonnummer willen weten hoef je niet raden
Er staat om te bellen als je prijs een hebt gewonnen maar het is lang bekend wat men er werkelijk mee doet .
Verder is het mij niet echt duidelijk wat er gebeurt als de actieperiode weer is afgelopen .
Hopelijk hoef je niet zoals gebruikelijk zelf dit zelf weer af te zeggen .
Waarom ze echt ook je telefoonnummer willen weten hoef je niet raden
Er staat om te bellen als je prijs een hebt gewonnen maar het is lang bekend wat men er werkelijk mee doet .
Je kunt ook zelf periodiek een bepaald bedrag laten afboeken. Gewoon een goed doel opgeven. Dan ben je ook van je geld af wat volgens mij op hetzelfde neerkomt.
Buiten mijn salaris heb ik geen andere periodieke stortingen op die betaalrekeningInter schreef:3.5 De ING definieert salaris als vaste inkomsten en verstaat
@crazyme, wat jij bedoelt is me niet helemaal duidelijk
Ja , ik begrijp dat van Crazyme ook niet .Het kost niets extra`s .
Meespelen of geld weggeven, het is allemaal hetzelfde. Er komt in elk geval niets terug.
Deze reclame is zowel voor de loterij die je vermoedelijk na gratis start moet opzeggen als ING die graag de slapende nauwelijks gebruikte rekeningen beter wil benutten.
Ze willen dus graag 1x je salaris naar deze en de werkgever blijft dit dan jarenlang doen.
Dus slimme reclame want ze willen Uw voordelige gratis geld.
Bij de ASN bank krijg je tenminste 1% rente dus toch nog iets.
Ook lagere kosten bij Rood staan dus overstappen naar kleinere bank is zo slecht nog niet.
Ik heb liever 1% rente en zekerheid dan reclame als deze.
Vergeet niet dat ING~Postbank ooit reclame maakte voor de hoogste rente om die binnen 1 jaar weer te laten zakken en zo extra veel te verdienen.
Dus zo betrouwbaar is deze Postbank die na privatisering steeds minder goed en gratis is geworden.
Van Giro Blauw naar je blauw betalen dus!
Ze willen dus graag 1x je salaris naar deze en de werkgever blijft dit dan jarenlang doen.
Dus slimme reclame want ze willen Uw voordelige gratis geld.
Bij de ASN bank krijg je tenminste 1% rente dus toch nog iets.
Ook lagere kosten bij Rood staan dus overstappen naar kleinere bank is zo slecht nog niet.
Ik heb liever 1% rente en zekerheid dan reclame als deze.
Vergeet niet dat ING~Postbank ooit reclame maakte voor de hoogste rente om die binnen 1 jaar weer te laten zakken en zo extra veel te verdienen.
Dus zo betrouwbaar is deze Postbank die na privatisering steeds minder goed en gratis is geworden.
Van Giro Blauw naar je blauw betalen dus!
De kosten bij de ASN bank voor de rekening ( ook zonder bankpas) = € 18 per jaar (en/of rekening €30 )
http://www.asnbank.nl/common/blob/blob.aspx?id=16222
Bij de Postbank € 15,- .
http://www.ing.nl/particulier/betalen/b ... ordeligste
Goed je krijgt wel bij de ASN bank nog wel 1% rente (dus minstens € 300 per jaar laten staan ) maar daarvoor heb ik een spaarrekening .Niet bij ING en natuurlijk als ik nog wat over houd natuurlijk .
Verder vind ik de tarieven voor een bankpas zoal belachelijk .Vroeger toen er nog geen bankpassen waren was alles gewoon gratis .
Nu geen afschriften (wel of niet maakt niet) ,minder kantoren .Minder contact geld .
Altijd nog jammer dat Argenta in Nederland is gestopt al had die ook wel wat nadelen .
http://www.asnbank.nl/common/blob/blob.aspx?id=16222
Bij de Postbank € 15,- .
http://www.ing.nl/particulier/betalen/b ... ordeligste
Goed je krijgt wel bij de ASN bank nog wel 1% rente (dus minstens € 300 per jaar laten staan ) maar daarvoor heb ik een spaarrekening .Niet bij ING en natuurlijk als ik nog wat over houd natuurlijk .
Verder vind ik de tarieven voor een bankpas zoal belachelijk .Vroeger toen er nog geen bankpassen waren was alles gewoon gratis .
Nu geen afschriften (wel of niet maakt niet) ,minder kantoren .Minder contact geld .
Altijd nog jammer dat Argenta in Nederland is gestopt al had die ook wel wat nadelen .