LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SBS6 sms-kansspel

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Ivo Horn

SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door Ivo Horn »

Ik ben zeer ontevreden over de onvolledige informatie die is gegeven bij het sms-kansspel op SBS6. Ik wilde graag Ek-kaartjes winnen via een sms-spel (4949) en was bereidt daar een paar berichten voor te ontvangen.

Ik vond het erg frappant, dat ik maar vragen bleef krijgen. Ik dacht dat elke nieuwe vraag de laatste zou zijn en mijn puntentotaal bleef maar op lopen. Helemaal vreemd was het toen ik na circa 20!!! berichten dezelfde vragen begon te krijgen. Uiteindelijk ben ik met maar liefst 102 punten gestopt zonder te weten dat ik enige kans heb gemaakt op kaartjes of dat ik uitsluitsel heb gekregen of ik wel of niet gewonnen heb. U kunt zich voorstellen dat ik me hierdoor flink bedonderd voel en ik neem het SBS6 kwalijk.

Ikzelf kan de veel te hoge rekening hiervoor nog wel dragen, maar er zitten veel jongeren met mobieltjes te kijken. Het idee alleen al dat SBS6 bij deze doelgroep geld uit de zakken aan het kloppen is vind ik zeer vervelend.

Dominique

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door Dominique »

helemaal mee eens, ik ben geneigd persoonlijk naar sbs6 hoofdkantoor te stappen en te vragen of zie die commercial nu direct willen vernietigen. Ik neem het ze ZEER kwalijk. Ik ben tot 89 punten doorgespeelt.

Op hun site is niets te bekennen..
Ook op vodafone en Skyradio niets te bekennen..

Gewone pure oplichting. t is dat ik nog een hoop beltegoed over had van mijn abbonement van vorige maand, maarja dat is dus helemaal weg nu. ik kan me om dit soort dingen dus zo kwaad maken.
Ik wilde graag 2 kaartjes winnen, maar nu krijg je dus dit.. voor dat geld had je bijna een kaartje kunnen kopen.

Gast

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door Gast »

Wat raar? SBS6 een filantropische instelling zonder commerciele belangen, en zijn ze erbij gebaat dat u waar krijgt voor uw geld. Bovendien is het nooit zo bij kansspellen dat het de gemiddelde deelnemer meer kost dan oplevert...

Dominique

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door Dominique »

zeg uhm .. het is misschien wel een kans spel... maar je krijgt ook niet te horen of je verloren hebt... .. en niet of je gewonnen heb..

nou dan ga ik er van uit dat ik gewonnen heb, en eis ik de prijs. :D

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste mensen,

Is ook bij jullie de absolute domheid ingeslagen?

SBS6 een filantropische instelling?? Ik kom even niet meer bij van het lachen. Als er een meest innemender bedrijf bestaat, dan is het dat bedrijf wel.

Ze houden je een gigabedrif voor die je slechts in 27,4 jaar kan winnen en mocht je in de studio komen, dan word je nog met 50,= afgescheept. Bij het eerste forum van de afdeling kansspelen heb ik een berekening gemaakt. Moet je dat maar eens lezen.

Groet,

Neptunus.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Is dat die commercial met die computerchick die vraagt: "Wat is de hoofdstad van Frankrijk?"

Ik vind dat gewoonweg beledigend voor de kijker.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door edmoor »

Zeg Neptunus,
Zou het berichtje van Gast niet sarcastisch bedoeld zijn? :wink:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: SBS6 sms-kansspel

Ongelezen bericht door Shareena »

Mensen die hieraan beginnen vragen er ook wel een beetje om hoor...

Gesloten