LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL en hun regels.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
henkov

SKL en hun regels.

Ongelezen bericht door henkov »

Juli jl. besloot ik om mee te doen met de SKL voor 1/10e lot , en dit via hun duitse agent JP Boesche.
Omdat ik later instapte, moest ik ook voor de maad Juni betalen, fair enough, maar een paar weken later werd ik verzocht om wederom 12,50 te betalen, terwijl ik reeds had betaald voor Juni t/m Augustus, dit gedaan maar toch verzocht om uitleg omtrent het eea, nooit gekregen.

Hiep hiep, op de 1e zaterdag van Augustus won ik 50 euro, dus dacht dat dit de komende trekkingen wel zou dekken, niets was minder waar,
als je een prijs wint dan vervalt het vorige lotnummer, krijg je een nieuw lotnummer en MAG JE DUS MET TERUGWERKENDE KRACHT voor alle voorgaande maanden betalen.
Ik weet niet of dit een regel is die alleen voor Nederlanders geldt, of ook voor onze meespelende oosterburen, maar gij zijt gewaarschuwd, en ik zou hierbij ook iedereen afraden om hieraan mee te doen, ik wil niet zeggen dat dit riekt naar oplichterij, maar er zit toch een naar luchtje aan, en vanaf heden mogen zij hun loten met terug en vooruitwerkende kracht in een plaats stoppen waar spreekwoordelijk de zon nooit schijnt.

gravedigger

Re: SKL en hun regels.

Ongelezen bericht door gravedigger »

als je een prijs wint dan vervalt het vorige lotnummer
Dat klopt/ Waatpm denk je dat het KLAASSE lotterie heet? Ouderen onder ons zullen zich nog wel kunnen herinneren dat ook de Nederlandse Staatsloterij vroeger met 4 klassen draaide, Of er met terugwerkende kracht nieuwe loten moeten worden gekocht, zal je uit de AGB moeten halen.

henkov

Ongelezen bericht door henkov »

^ Dat was dan voor mijn tijd,maar dan nog, won in Augustus 50 euri, dus dat moet wel voldoende zijn voor 4 maanden, aber nicht.

En een fatsoenlijke verklaring zit er niet in, dus nogmaal wees gewaarschuwd.

tonekke

Ongelezen bericht door tonekke »

weet ook iemand hoe ik hier van af kom dank u .

gravedigger

Bellen met de Annahmestelle in Duirsland.

tonekke

Ongelezen bericht door tonekke »

weet iemand het telefoonnummer van de loterij en kan ik ook het gesprek voeren in het nederlands graag een reaktie bedankt ton

gravedigger

Tonekke
Er zijn meer topics over SKL en NKL, waaruit blijkt dat het opgegeven 0900 nummer niet werkt. De enige mogelijkheid lijkt om zoals ik schrijf een opzegging direct bij de Annahmestelle. En il denk dat dat in het Duits zal moeten.

Gesloten