LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLK

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Radarlover01

SLK

Ongelezen bericht door Radarlover01 »

Tenzij het een groot bedrag is natuurlijk, maar geloof niet in die mogelijkheid. Ook in mijn geval is dat diverse keren gebeurd. Van harte gefeliciteerd, na inzet van het luttele bedrag ontvangt u ....niets.

Stoppen met dit gebeuren lijkt mij dan ook het beste dat u kunt doen. Ben er zelf gelukkig vanaf. Storneren door de bank zal niet gebeuren daar het om een kansspel gaat. Zelf storneren is het debiet. Er volgt dan nog een herinnering. Niet op reageren en de zaak was in mijn geval afgehandeld. Heb ervan geleerd, maar ben mij bewust van het feit dat er steeds nieuwe technieken gebruikt worden door diverse instanties. Ik stel nu voor mijzelf : niet kopen aan de deur, op straat en per telefoon. Als men iets wil, is dat bij gerenomeerde instanties op eigen initiatief te doen, zonder gevaar voor dit soort praktijken.

Begrijp overigens niet dat er in de media nog niets is verschenen over dit soort m.i. zeer verwerpelijke praktijken.

@radar. Kunt u ons helpen?

=Wie zit hier achter?
=Is het idd zo zinloos om hieraan mee te doen?

Mvg,
fred

tennis

Re: SLK

Ongelezen bericht door tennis »

Beste Fred,
als je nu duidelijk omschrijft, waarover je wil praten, dan kunnen mensen er op reageren.
Dit is niet duidelijk, dus mijn vraag: Wat bedoel je met SLK? :?:

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Een mercedes, was waarschijnlijk de hoofdprijs in een of andere loterij

tennis

snepke schreef:Een mercedes, was waarschijnlijk de hoofdprijs in een of andere loterij
Je hebt gelijk, want meer als een Mercedes SLK kan ik ook niet vinden!

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Je hebt gelijk, want meer als een Mercedes SLK kan ik ook niet vinden
tennis zoekt maar half....

slk is de duitse staatsloterij, maar wat TS wil of bedoeld met zijn relaas?

snepke

De duitse staatsloterij is SKL en geen SLk

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Inderdaad, TS zal waarschijnlijk de "SLK Lotterie Gesellschaft" bedoelen, alhoewel de skl in diverse onderwerpen soms ook slk genoemd wordt en vice versa.

snepke

Beetje verwarrend is dat wel.

tennis

riddert schreef:
Je hebt gelijk, want meer als een Mercedes SLK kan ik ook niet vinden
tennis zoekt maar half....

slk is de duitse staatsloterij, maar wat TS wil of bedoeld met zijn relaas?
Riddert, leest maar half! :mrgreen:

riddert schreef:
Inderdaad, TS zal waarschijnlijk de "SLK Lotterie Gesellschaft" bedoelen, alhoewel de skl in diverse onderwerpen soms ook slk genoemd wordt en vice versa.
En wat is deze afkorting dan voluit?

snepke

Sneaky leepe kletsers.

trudy81

Ongelezen bericht door trudy81 »

,maakt toch niet uit, wat het precies betekent,

iedereen weet dat als je meedoet aan wat voor loterij dan ook dat het misschien, eventueel, potentieel, een keer zou kunnen voorkomen dat je niet wint.
sorry maar wat dacht je zelf.

Trudy

tennis

trudy81 schreef:,maakt toch niet uit, wat het precies betekent,

iedereen weet dat als je meedoet aan wat voor loterij dan ook dat het misschien, eventueel, potentieel, een keer zou kunnen voorkomen dat je niet wint.
sorry maar wat dacht je zelf.

Trudy
Beste Trudy, dan google eens op het word SLK, en dan op de link van de loterij, als je hem kan vinden. Deze mag je mij sturen. :roll:
Er zijn hier beweringen gedaan, welke gewoon niet juist zijn, daarvoor mijn vraag:

riddert schreef:

Radarlover01

Helpt dit ?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&start=30

Idd fout mijnerzijds, Behoorde SKL te zijn. Sorry.

SLK was mijn doel, mocht niet werken. Excuus voor de late reactie, maar ook hier denk ik dat geldt : "beter laat dan nooit!"

Mvg
:oops: fred

NioMio

Ongelezen bericht door NioMio »

Ik werd net ook gebeld.

Goedemorgen mevrouw ik bel van de Duitse staatsloterij bla bla bla.
Geselecteerd, 1 miljoen per dag gegarandeerd. Mijn postcode, adres bla bla bla.

Dus ik vraag: hoe komt u aan mijn telefoonnummer?
Die heeft de Duitse staatsloterij gekocht van een databank...... om een aantal mensen speciaal te selecteren bla bla bla
Ik heb gezegd dat ik geen interesse had. En zij wilde natuurlijk weten waarom niet.
Ik heb nogmaals gezegd dat ik geen interesse had. GEWOON omdat ik geen interesse heb.
Gelukkig nam ze daar genoegen mee.

Wat RAAR dat ze mijn nummer ergens kunnen kopen. Ik sta niet in het telefoonboek en ben enorm voorzichtig met het invullen van formulieren op internet.

Gezien de reacties hier ben ik ENORM BLIJ dat ik het gesprek zo snel heb kunnen afkappen....

Misschien wordt het toch tijd om het bel-me-niet-register in te vullen, maar ik word zelden gebeld voor dit soort zaken dus ik kijk het nog even aan.
Maar ze zijn dus nog zeker actief 'slachtoffers' aan het zoeken....

Husim1948

Ongelezen bericht door Husim1948 »

NioMio, je wordt pas slachtoffer als je betaald hebt en er niets voor in de plaats krijgt aangeboden. :!:
In dit geval zijn er ELKE DAG trekkingen in de SKL en wel 6 maanden lang. Dus in mijn geval met 4 loten heb je best veel kans om te winnen. :lol: Ingaande 1 december a.s. ga ik meespelen en wacht met spanning af wat er gaat komen. Ik laat wel weten of ik (iets) gewonnen heb.
Gr.
Husim1948 :D

NioMio

Ik ben benieuwd. Volgens de statistieken is de kans dat je door de bliksem wordt getroffen bij sommige loterijen groter dan de kans dat je een prijs wint. En als ik meespeel voor 25 euro per maand en ik 'win' 20 euro, dan noem ik dat nog steeds een verlies van 5 euro.

Ik speel dus maar niet mee, en 'win' daardoor elke maand...
Ik hou dit topic in de gaten of er winnaars zijn :-)

Radarlover01

Hoi NioMio,

Zo doe ik dat de laatste tijd ook...niet gespeeld is deels gewonnen. In de tijd dat ik mee deed, heb ik weleens wat gewonnen, maar dat ging in de "tweede ronde" in rook op.

Als je voor een dubbeltje geboren bent... word je nooit een kwartje (wisten mijn grootouders reeds, en zoals aan mijn schrijfstyle te zien is ben ik geen jonkie ).

Mijn voornemen, kan mogelijk tot advies te dienen voor meerderen (Hoe simpel ook, er zullen wel meer mensen zijn die een duwtje nodig hebben) ;
Niets kopen aan de deur op straat en/of aan de telefoon!! Als u het wilt bent u volmondig genoeg om zelf contacten te leggen : Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ik niet begrepen wordt toch?

Wordt u gebeld/aangesproken zonder eigen initiatief? Denk dan in het Rusisch : Net!!! Da's fet!

fred

Maarrrrr.... hoe zit het met de goede doelen? Ach laat freddie maar lullen

Husim1948

Hoi iedereen,
:lol: Het is toch gebeurd......in deze 3e klasse heb ik op 18 februari met mijn loten 2x EUR 20,00 = EUR 40,00 gewonnen bij de SKL. Niet zo erg veel maar toch.....!
Na mijn telefoontje naar hen toe zei een vriendelijke mevrouw dat ik het gewonnen bedrag op mijn rekening krijg overgemaakt. Wanneer dit gebeurt moet ik maar afwachten natuurlijk.

Gr. Husim

NioMio

En wat heb je uiteindelijk 'netto' gewonnen? (na betaling van de loten (sinds december))?

Husim1948

Tja, NioMio,

Als je het zo vraagt......dan heb ik er nog EUR 140,00 ingestoken. (180-40=140).
Maar.....ik geef de hoop niet op. Het geld hebben ze wel vandaag op mijn rekening gestort.

Groetjes, Husim

Gesloten