LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sponsor Loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
tHeikenaar

Sponsor Loterij

Ongelezen bericht door tHeikenaar »

Nadat ik vorige week een eerste misleidende mailing reeds weggegooid had, kreeg ik vandaag wederom een misleidende brief van de Sponsor Loterij.
Wat is het misleidende element?
Men doet voorkomen alsof je, zodra je je toegangscode activeert, je zeker bij een opname mag komen en daar de thuisbioscoop-set zal ontvangen.
Wat niet duidelijk wordt vermeld, is het feit dat je je dus vastlegt voor een lot waarvan de kosten maandelijks zullen worden afgeschreven.

In de herinneringsbrief van vandaag maken ze het nog bonter:
Vorige week hebt u een uitnodiging voor twee personen ontvangen om in de studio Bingo te komen spelen bij het nieuwe wekelijkse Bingoprogramma Bingo-TV.
Dit klopt dus van geen kant!
Men heeft mij een brief gestuurd met het aanbod mee te gaan spelen in hun loterij, waarbij ik de kans zou hebben eventueel een opname bij te wonen.

Dit is misleiding.

KaatB

Re: Sponsor Loterij

Ongelezen bericht door KaatB »

Ik heb eveneens een brief ontvangen met als aanvangszin de letterlijke tekst : " Vorige week hebt u een uitnodiging ontvangen om in de studio Bingo te komen spelen bij ons nieuwe programma. "

Om mijn "uitnodiging" alsnog definitief te maken moest ik activeren.
Na activering staat ineens een tekst in beeld de je KANS maakt op een uitnodiging.(inmiddels heb je wel getekend voor 1 lot of meer ) :evil:
Dit is dus volstrekt in tegenstelling tot de bovenvermelde zin.
Dit is MISLEIDEND. mensen laat je niet bedonderen door deze SPONSORBINGOLOTERIJ. Ze liegen ronduit in hun brieven.

marie j

Ongelezen bericht door marie j »

Wij hebben de brief een flink aantal keren moeten doorlezen.
Het wordt wel heel sterk gesuggereerd.
We zijn er niet ingetrapt omdat we wel vaker zulke reclame akties hebben zien langskomen.
Deze was wel heel erg op het randje, eigenlijk erover.
Inderdaad misleidend.
Radar: doe er iets aan!

Liesbert

Ongelezen bericht door Liesbert »

Is de sponsor loterij niet meer tevreden als je al een lot hebt??????? Ook ik kreeg een uitnodiging voor de tv uitzending. Dacht, nou ja activeren dat lot, wie weet??? Kwam ik tijdens het activeren erachter dat ik alsnog weer een lot moest kopen.
Wie denken ze wel dat ze zijn?? Is het niet genoeg dat je al in het bezit bent van een lot??? Het lijkt de postcode loterij wel.
Ik zeg mijn lot op, want ik ben het spuug zat dat ze me iedere keer een lot door de strot proberen te drukken. Als het niet via de post is dan is het wel via de telefoon.

Loterijen stop er eens mee. Genoeg is genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten