LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sponsorbingoloterij misleiding
-
Sponsorbingoloterij misleiding
Mijn schoonouders van 87 spelen mee in deze loterij. Nu 'wint iedereen gegarandeerd een LCD-TV', volgens de nieuwste aktie. Ze kregen een brief en nog eens een herinneringsbrief dat ze snel moesten handelen. Je moet dan eerst bij Andre van Duin in de show proberen te komen. Daarvoor moet je dan weer een code op internet invoeren of telefonisch doorgeven. En daarna moet je extra loten bestellen. Pas na bestudering van de ver weg gestopte zeer kleine lettertjes blijkt het te gaan om een gratis 'toegevoegd spel' en dat alle deelnemers sowieso al kans maken om bij die pias in de show te komen en dus al 'gegarandeerd kans' maken op een LCD-TV. Daar hoef je dus helemaal niet snel nog een code voor in te vullen en extra loten voor te bestellen. Slimme marketing? Nee, gewoon walgelijk! Als de goede doelen zo aan geld moeten komen...
Re: Sponsorbingoloterij misleiding
Het meest schandalige aan de (ongevraagde) mailing voor "de bingo met André" vond ik nog dat er in stond dat als je NIET wilde komen je je telefonisch af zou moeten melden op een 0900 nummer à (ik meen) 0,15 eurocent per minuut. Zo konden ze je plaats weggeven aan een ander. Ja daaaaaaag! Dat is dus geld verdienen aan mensen die nergens om vragen en niet willen komen. Slim bedacht, want er zullen altijd mensen blijven die gaan bellen. Bij is de hele boel linea recta de prullenbak in gegaan.
-
ik heb mede door deze agressieve manier van geld binnenhalen mijn meedoen aan deze loterij opgezegd per 1 april dus ik doe nog twee weken mee maar de uitslagen die ik anders zondagsavonds per e-mail kreeg heb ik gelijk al niet meer gehad.
kun je zien hoe ze met mensen omgaan. een grote schande!!!!!!!!!!!
kun je zien hoe ze met mensen omgaan. een grote schande!!!!!!!!!!!
Alsof mensen meedoen aan een loterij omdat ze zo graag goede doelen willen steunen.
Wake up, en maak het dan rechtstreeks over op een rekening van een goed doel.
Wake up, en maak het dan rechtstreeks over op een rekening van een goed doel.
-
dat doe ik dus nu ook maar het gaat mij om de bobo"s bij die loterijen en je mag best wat willen winnen maar het gaat om de agressieve manier van loten verkopen(trouwens de Poscodeloterij is precies eender)
daarom stappen veel mensen eruit.
daarom stappen veel mensen eruit.