LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij belazert de boel kennelijk....

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
tiptronic2

Staatsloterij belazert de boel kennelijk....

Ongelezen bericht door tiptronic2 »

Ik woon in Malaysia en speel automatisch mee met de Staatsloterij in Nederland. Dit is mogelijk omdat ik nog steeds een Nederlandse bankrekening heb.

Ik speel sinds kort mee met Lotnummer-online. Je ontvangt dan geen lotnummer per post meer maar op een persoonlijke webpagina.

Probleem is het volgende:
Normaal ontvang je ca. 5 dagen ervoor je lotnummer. Dit keer dus niet. Na de trekking, dus dinsdagavond laat, stond er geen lotnummer op mijn persoonlijke pagina maar wel de opmerking dat ik niet in de prijzen gevallen was. Niet vreemd natuurlijk zonder lotnummer. Woensdag en donderdag stond er nog steeds geen nummer op.

Ik heb de klantenservice van hen gemailed op woensdag en een herhaling gstuurd op donderdag avond. Waar hun klantenservice altijd snel is, heb ik nu, het is nu vrijdag avond, nog geen enkele reactie van hen mogen ontvangen. Wel twee standaard reacties van hun mailserver dat de emails ontvangen zijn. Zij moeten zelf ook in de gaten hebben dat hier iets niet in de haak is.

Het is natuurlijk van de gekke dat een staatsbedrijf mensen op deze manier belazerd. Volgens mij staat dit in de wet opschreven als "flessentrekkerij"; iets beloven te leveren dat je nooit doet maar wel het geld innen.

Zijn er meer mensen die dit is overkomen?

tiptronic2

Re: Staatsloterij belazert de boel kennelijk....

Ongelezen bericht door tiptronic2 »

toe te voegen dat er inmiddels wel een lotnummer op vermeld staat sinds deze avond (dat is middag in Nederland).

Vreemde is dat eronder een tabelletje staat met de lotnummers waarmee je meespeelt met rechts daarvan "winnend lotnummer/eindcijfer" en "uw prijzen".

Vreemd is nog steeds dat het lotnummer daar niet staat. Kennelijk is het nummer handmatig toegevoegd.

sammie01

Ongelezen bericht door sammie01 »

mij is het zelfde over komen er stond dat ik deze maand geen prijs had
gewonnen maar er stond geen lotnummer heb nog steeds geen bericht gehad naar aanleiding van een e-mail naar de staatlotterij dus dan maar even bellen maar ja je weet het wel storing aan de computer
dus je moet maar geloven dat het zo is .
geen bericht in de krant of per e-mail zeer slecht van zo'n lotterij

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat probleem heb ik ook gehad. Bij mij stond ook geen Lotnummer vermeld terwijl er al wel geïncasseerd was. Na een mailtje richting de Staatsloterij was het opgelost. Bleek een storting of zoiets te zijn...

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al.

Redactie Radar

Gesloten