Hallo Radar,
Ik heb u hierbij de praktijken van de staatsloterij gestuurd, zo wil je toch niet behandeld worden. Misschien heeft uw team een idee hoe ik het moet oplossen.
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
staatslot van 10 oktober
adrie scheltens <[email protected]>
4 nov.
aan klantenservice
Klanten service,
Ik heb op 10 oktober een staatslot betaald via mijn bank, maar tot op heden nog nooit een staatslot nummer mogen ontvangen, hoe kunnen we dit oplossen.
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
adrie scheltens <[email protected]>
16 nov. (13 dagen geleden)
aan klantenservice
Hallo staatsloterij,
Waarom krijg ik geen antwoord van jullie, zoals geschreven ik heb een lot gekocht en nooit een staatslot nummer gehad, hoe zit dit nou ????
Hoop op een snel antwoord. En als u een bankafschrift nodig hebt stuur ik u die graag.
Groet Adrie Scheltens
Op 4 november 2017 om 14:34 schreef adrie scheltens <[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]>:
adrie scheltens <[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]>
17 nov. (12 dagen geleden)
aan klantenservice
10-10-2017
iDEAL
EUR -17,50
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
Rabo DirectRekening
EUR
Tegenrekening/[Gegevens verwijderd door Moderator]Ten name vanStichting Derdengelden BuckarooOmschrijving[Gegevens verwijderd door Moderator]
BVRentedatum10-10-2017Verwerkingsdatum10-10-2017Transactiereferentie10-10-2017 08:03 [Gegevens verwijderd door Moderator]Doel van overschrijvingEPAY
Hierbij stuur ik u een bank afschrift. Heb nooit een lotnummer mogen ontvangen. Moet vast de hoofd prijs zijn geweest. Misschien moet ik dan toch maar een schade claim in dienen
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
Re: Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
Staat deze niet gewoon in uw account op staatsloterij.nl? Ik dacht dat dat de standaard was als u een lot direct bij de Staatsloterij koopt.
-
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
@moderator
Slecht werk geleverd
Een asntal emailadressen verwijderd, maar ook een heleboel laten staan
Slecht werk geleverd
Een asntal emailadressen verwijderd, maar ook een heleboel laten staan
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
De moderator heeft nog niets gedaan met het topic. Waarom niet gewoon melden ipv gaan lopen klagen hier.taxikemperman schreef:@moderator
Slecht werk geleverd
Een asntal emailadressen verwijderd, maar ook een heleboel laten staan
-
- Berichten: 12818
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
Radar is een televisieprogramma, geen consumentenhelpdesk. U bent nu overigens op het forum waar vrijwilligers u van dienst kunnen zijn.
Zoals al gemeld, kijk eens online in uw account, of in uw spambox. Mocht er niets staan kunt u natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de staatsloterij.
Zoals al gemeld, kijk eens online in uw account, of in uw spambox. Mocht er niets staan kunt u natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de staatsloterij.
Re: Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
Kijk nog eens goed naar de OPsylvesterb schreef:De moderator heeft nog niets gedaan met het topic. Waarom niet gewoon melden ipv gaan lopen klagen hier.taxikemperman schreef:@moderator
Slecht werk geleverd
Een asntal emailadressen verwijderd, maar ook een heleboel laten staan