Nou, aangezien ik automatisch meespeel en ik net ff ging checken... hier de opheldering, dit is wat er op internet bij mijn staatsloterij staat:
Mijn lotnummer(s)__Datum toewijzing____Mijn prijzen
BJ027912 (1/1)____ 8 september 2012___ 5,00
De datum toewijzing is niet de datum van de trekking, maar de datum dat er een lot aan jouw account gekoppeld wordt. Hiervan kun je ook al op de 8e een berichtje krijgen als je dat wilt.
De trekking is gewoon vandaag geweest.
en ja... jippie, ik heb 5 euro 'gewonnen' eh.. ik bedoel een deel van mijn inleg terug gekregen haha
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Staatsloterij
Re: Staatsloterij
Ik kijk nooit op internet, noch teletext, noch de trekking op TV. Wil het altijd "spannend" houden tot de volgende morgen; ontbijtje, Telegraaf, lotnummers ernaast en dan maar hopen....Heb altijd een straatje 5-jes; inderdaad, meestal een 10-tje en soms ietsje meer, dus eigenlijk altijd verlies. Maar ja, als je nergens aan meedoet is die kans er nooit. En iedere maand het uit te geven bedrag "sparen" nou, dat zet ook geen zoden aan de dijk. Maar goed, ons ben heeft kennelijk toch niets gewonnen. Jammer voor hem. (En voor de rest van ons natuurlijk).....