LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
RonS1710

staatsloterij

Ongelezen bericht door RonS1710 »

Het is mij opgevallen dat de maanden vóór de koninginnedagloterij en vóór de oudejaarsloterij de jackpot nóóit valt. Dit is, naar mijn mening, uitsluitend om voor de speciale trekkingen een zo hoog mogelijk jackpotbedrag te genereren. Ik heb de laatste jaren eens naast elkaar gelegd en dan zie je de jackpot voor de koninginnedag trekking en voor de oudejaarsloterij nooit op het startbedrag van €.5 miljoen heeft gestaan maar altijd hoger. Minstens 3 maanden is de jackpot dan niet gevallen. Is dit vreemd of zie ik spoken. Ik speel al jaren mee met 20 x 1/5 lot en wilde mee blijven spelen maar dan in de maanden febr./maart/april en okt/nov/dec. zonder mee te betalen aan de jackpot, die toch niet valt. Maar dat is volgens de staatsloterij onmogelijk. Zouden jullie dit eens uit willen zoeken??

gravedigger

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Geen abonneeloterij spelen,maar bij de shagboer kopen met/zonder jackpot!

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je Jackpot hoger is zullen er meer mensen met kopen!
Zo gaat dat, en ik weet als aandeelhouder van ABN AMRO dat ik nu tijdelijk een beetje eigenaar ben, en hoop straks ze weer de rug toe te keren, dus klaag nu niet over die Directie die een gouden handdruk krijgt, want ik kreeg binnen 2 maanden bijna 100% koerswinst met nietsdoen!

Daar kan geen ABN/AMRO boekje tegenop!

En met loterijen, alleen als het hoge Jackpot is, heb ik intresse....!

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wat TopicStarter mogelijk bedoelt:

Hoe meer loten verkocht worden, hoe kleiner de kans dat je een van de vette prijzen wint.

Gesloten