crazyme schreef:hdx1000 schreef:
Mijn juridisch adviseur heeft advies aan mij gegeven om in de email van 14-07-2010 aan te geven wat de juridische verwoording zou kunnen zijn voor een "reguliere verwerkingsperiode".
Deze is volgens mijn adviseur 3 weken!
Alles wat daarbovenuit gaat is buitensporig als dit zonder opgaaf van reden gebeurt volgens mijn adviseur.
U heeft een juridisch adviseur ingeschakeld om een opzegging van een abbo te regelen ?
En u heeft niet een heel klein beetje het gevoel dat dit ietsje over de top is ?
Ben blij dat alles in uw leven zonder horten en stoten verloopt.
U heeft waarschijnlijk ook nooit rechtbijstand nodig als ik uw reactie lees ... wees daar erg blij om, maar velen zullen u hierin benijden dat dat een luxe is die maar weinig mensen zich kunnen veroorloven.
Gefeliciteerd met uw riante positie in deze.
En bedankt voor uw bijzondere bijdrage in dit topic, want als u niet had gereageerd was dit topic een langzame zwijgzame dood gestorven.
GGG schreef:Tsjonge jonge zeg... Get a life!
Uit uw opmerking mag ik opmaken dat ik geen life heb ... neem ik aan?
Wat is een 'life' ... leven in weelde zonder zorgen, want blijkbaar leeft u daar wel in.
Waar ik wel weer achter ben is, dat dit RADAR forum behoorlijk verziekt is door mensen die NOOIT iets overkomt.
Ze zitten alle TS-ers alleen maar af te kraken, zonder iets nuttigs toe te voegen aan het topic.
Alleen maar om zoveel mogelijk topics te verzieken met hun uitbundige levenstijl van 'geen problemen' en 'geen zorgen' en 'wat een gelul' en 'get a life' opmerkingen.
Waarschijnlijk elke dag op jacht naar topic's om iets op aan te merken, maar hoe ernstig iets ook kan zijn of worden ... vooral blijven afkraken, omdat hun nooit iets slecht is overkomen.
Alleen jammer dat er ook nog andere mensen zijn die WEL eens iets overkomt, maar hulp van de 'topic busters' mogen ze niet of nooit verwachten.
Daarom als u niets anders te melden heeft als 'wat een gezeur over niets' ga dan ergens anders lopen scoren met uw niets toevoegende opmerkingen.
Een ieder bedankt voor wel opbouwende opmerkingen.