LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stop de 'Extra Trekking 10 april Staatsloterij' SPAM

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Helmer

Stop de 'Extra Trekking 10 april Staatsloterij' SPAM

Ongelezen bericht door Helmer »

Hallo,

Ik wordt toch echt niet goed van de Staatsloterij. Ze bestoken mij (en vast ook veel meer spelers) tot nu wel een 4 a 5 keer met de vraag of ik toch ECHT NIET ook automatisch mee wil spelen met de trekking van 10 april.

Is hier niets aan te doen? Wel jammer dat ze het niet gewoon bij 1 keer vragen houden. Snappen ze daar niet er ook mensen zijn die niet 2 x in April mee willen spelen??

Owja....hieronder nog even het mailtje wat ik vanavond van de Staatsloterij ontving (eigenlijk hetzelfde verhaal als de vorige e-mails en brieven) :

In januari 2006 heeft de Staatsloterij de 10e van de maand als vaste trekkingsdatum ingevoerd. Daarom zijn er twee trekkingen in april: 10 april en de Koninginnedagloterij op 30 april. De Staatsloterij heeft besloten om de traditionele Koninginnedagloterij te handhaven als uw vaste trekking en 10 april als extra trekking toe te voegen.

Uit onze gegevens blijkt dat u wél meespeelt met de Koninginnedagloterij op 30 april, maar niet op 10 april. Mocht u ook graag mee willen spelen met de trekking van 10 april, dan kunt u zich tot en met 20 maart eenvoudig aanmelden via onderstaande link.

Ja, ik speel voortaan óók automatisch mee met de trekking op 10 april >

Als u zich voor 20 maart aanmeldt speelt u vanaf dit jaar óók mee met de 10 april-trekking.

Wij wensen u veel geluk bij de april-trekking(en)!

Met vriendelijke groet,

Harrie Goossens
Manager Commercie

Ps. Heeft u zich onlangs al aangemeld voor de 10 april-trekking dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Helmer

Re: Stop de 'Extra Trekking 10 april Staatsloterij' SPAM

(nog even een aanvulling)

Misschien snapt de Staatsloterij het als ik gewoon mijn hele abonnement bij ze opzeg :twisted:

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dit is geen spam, maar daarvoor heb je je opgegeven bij anmelding als automatische deelnemer. En natuurlijk kan daat wat aan gedaan worden. Even onderaan die mail kijken en zie
Ontvangt u toekomstige mailingen liever als gewone e-mail? Klik dan hier om uw instelling te wijzigen.
U kunt hier ook aangeven dat u bepaalde mailingen niet meer wenst te ontvangen.

Voortaan even nakijken voor je een bevestiging verstuurt :idea:

Helmer

Het is ook geen spam natuurlijk, het is gewoon irritant.

Een paar jaar geleden schreef de Staatsloterij het geld voor de trekking van 10 april gewoon automatisch af. Hier is toen een behoorlijk gedoe over geweest.

Mensen die automatisch mee willen doen ana de trekking van 10 april kun je toch ook gewoon EEN keer benaderen ipv via de (ouderwetse) post EN paar keer via e-mail.

En nee ik heb hier niet om gevraagd, natuurlijk wil ik wel de uitslag (en de nieuwsbrief), maar elke keer dat gebedel om nog maar aan een extra trekking mee te doen wordt me toch een beetje te gortig. Verdienen ze soms nog niet genoeg aan ons? :)

Gesloten