LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STRAATPRIJS POSTCODELOTERIJ

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
adkraan

STRAATPRIJS POSTCODELOTERIJ

Ongelezen bericht door adkraan »

Wat ik even kwijt wil is over de straatprijs van de postcodeloterij
de gemiddelde straat bestaat toch vaak uit zon ongeveer 50 huizen waarom is het dan zo dat de straatprijs maar steeds op postcodes vallen waar maar 3 of 4 loten meedoen vind het wel beetje verdacht of ben ik de enige die dit opvalt ?

rozemarijntje

Re: STRAATPRIJS POSTCODELOTERIJ

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: :lol: ik weet het eerlijk gezegd niet,nooit zal er eens op letten..
nou ja het is een :twisted: :twisted: tent dus ik sta er niet van te kijken als het zo is...

ga je balen dat je nooit wat wind :lol: grapje hoor..!!

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ TS, denk je nu werkelijk dat er in een straat
ook zoveel mensen meedoen met de postcodeloterij !?

agnesm

Ongelezen bericht door agnesm »

Wat Chocomelk zegt.
Als iedereen in NL mee deed met de Postcodeloterij zou men niet zo hoeven te leuren met al die brieven (alhoewel dat zullen ze toch blijven doen om mensen meer loten aan te smeren).

adkraan

ik denk niet dat er in elke straat veel mensen mee doen maar als je naar de geschiedenis kijkt dan zie je echt niet meer dan 10 loten die winnen en dat al een paar jaar lang viel me gewoon op en als er wat grotere prijzen worden uitgedeeld zie je ineens op die postcodes tientallen mensen die winnen
en ja rozemarijntje ik baal er best wel van :)

rozemarijntje

kan het me voorstellen,maar ik heb even op de site gekeken,maar de prijzen die niet groot zijn vallen op best veel postcodes ,de straatprijzen weet ik niet je kan wel zien dat er elke week een postcode is maar niet hoeveel loten of kijk ik verkeerd??

ja ik kan me best voorstellen dat je baalt...
ik speelde ook iets van 16 jr mee en nooit wat....tot ze ineens belde met een rotgeintje...was het toen zo zat...heb gelijk alles opgezegd..

en in die jaren misschien 3x wat gewonnen 1x 5 gulden..staat er op je afschrift hoera gefeliciteerd,nou ja een gegeven paard niet in de bek kijken..
en 2x 3 euro...

ach zoals de meeste dan op tv zeggen die wat winnen,ik doe niet mee voor het geld maar om de goede doelen te steunen,right! :lol: :lol:
tuurlijk wil je wel eens wat winnen,maar er is een keer een onderzoek geweest 2 of 3 mnd terug en de kans dat je wat won was heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.
geloof met een kraslot dat de kans nog groter was,dus .....troost je...

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

adkraan schreef:Wat ik even kwijt wil is over de straatprijs van de postcodeloterij
de gemiddelde straat bestaat toch vaak uit zon ongeveer 50 huizen waarom is het dan zo dat de straatprijs maar steeds op postcodes vallen waar maar 3 of 4 loten meedoen vind het wel beetje verdacht of ben ik de enige die dit opvalt ?
De 'straatprijs' van de PCL valt niet per definitie in een hele straat maar in een bepaalde postcode. Lang niet alle straten hebben maar 1 postcode. Er zijn dus straten die meerdere postcodes hebben. Als dan de 'straatprijs' valt, valt die dus soms maar in een gedeelte van de straat.

adkraan

ja dat de kans klein is dat je een wat grotere prijs wint is inderdaad erg klein en ja ik hoor nooit mensen zeggen die niks winnen ach ik doe het graag voor de goede doelen :) :)
en ik doe al een tijdje mee en ook niet echt gelukkig geweest met de prijzen

en op de site staat wel hoeveel lotern er winnen bij de straatprijs je kan zelfs nog zien van vorig jaar elke week maar goed ik vond het voor mijn gevoel erg opvallen en vond het wel een discussie waard om te kijken of ik alleen dat gevoel had

en verder is het ook zo dat ze je dood blijven gooien met brieven en zelfs met gratis loten om je maar proberen over te halen maar goed een ieder is het vrij om er wat van te vinden toch ?

groeten Ad

rozemarijntje

tuurlijk,ik vind het juist goed dat je het neerzet,er zijn al zoveel topics over dat mensen gek worden van de brieven,ik ook nog hoor,ook al is het??einde verhaal....nou ze blijven stalken..

telefonisch niet meer ihihih,
ze belde een keer,ik mag u feliciteren ik dacht gelijk bij mezelf,sta op scherp je hebt geen lot dus kan niet veel soeps zijn...
ik zeg oh ja? :D voor ze wat kon zeggen,heb ik wat gewonnen dan..nee u heeft geen lot,nee huh!! nou dan hoeft u me ook niet te feliciteren en ik wil alleen gebeld worden als ik wat gewonnen heb en dat kan niet want ik heb geen lot..zo ze was er stil van,vond het niet leuk,ik wel :lol: fijne dag verder en ik hing netjes op :lol:
daarna niks meer gehoord,..lekker rustig hoor...houden zo..

behalve de brieven en ook voor de vriendenloterij..
je moet eens een zoekopdracht geven op dit ,vind je heeeel wat..

ik hoop voor je dat er meer hun ongenoegen uiten.

jaqranang

Ongelezen bericht door jaqranang »

Ook ik heb jarenlang meegedaan met de Postcodeloterij, vooral voor de goede doelen. Af en toe een klein geldbedrag gewonnen. Totdat er ooit was gezegd dat de grote bazen...een flink bedrag op hun rekening kregen! Toen besloot ik te stoppen, ik wil zeker niet hun zakken vullen. Ineens kreeg ik allerlei brieven en emails dat ik een prijs heb gewonnen en of ik hun op een gratis nummer wil bellen om te horen wat voor een prijs ik dan gewonnen heb. Ten eerste was het nummer een 020 nummer = dus betaald...Ten 2e kon de mevrouw van de klantenservice mijn gegevens niet eens vinden! Tja toen begreep ik meteen al dat de PCL je gewoon aan het lijntje houdt en je graag als lid weer terug wil met al de onzin brieven. Laatst kreeg ik een email en wilde men weten wat ik van m'n prijs vond (die ook dus nooit heb ontvangen, omdat ik al mogelijk uit hun bestand was verwijderd) Ik doe niet meer mee met zulke loterijen, geef liever persoonlijk geld aan degene waarvan ik weet dat ze het echt nodig hebben.

Gesloten