LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studioplaats kanscode

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bmw850rt
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2006 14:01

Studioplaats kanscode

Ongelezen bericht door bmw850rt »

Via een brief ben ik geselecteerd om een uitzending bij te mogen wonen op 20 december a.s. Daarvoor moet je de code activeren, na dit gedaan te hebben moet je ook nog 4 gelukskoffers selecteren anders kan je niet verder met aanmelden. Bij de 4 koffers staat wel met kleine letterstjes dat iedere koffer 8,50 euro kost per stuk voor een extra lot.
Dit is pure geld klopperij en oplichting om iemand die graag een keer naar de studio komt om die te verplichten om nog eens 4 extra lotten te moeten kopen. Dit heb ik natuurlijk niet gedaan en meteen de brief verscheurd.

Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: Studioplaats kanscode

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

In die brief staat bovendien "zonder enige verplichting"!
Nee, die achterlijke code invoeren is zonder enige verplichting maar wil je kans maken om in de show komen dan moet je extra loten kopen.
De Postcodeloterij gaat er vaak prat op eerlijk te zijn. Eerlijk is als iedereen dezelfde kans maakt om in Miljoenenjacht te komen maar blijkbaar maak je meer kans als je loten koopt.

verodian
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2006 04:22

Re: Studioplaats kanscode

Ongelezen bericht door verodian »

Ik heb mij al diverse keren opgegeven voor de studio spelletjes zoals nu weer voor deal or no deal enm dan krijg je of direct te horen daty ze geen kandidaten meer nodig hebben en dat nje later weer kunt reageren of dat je loten bij moet kopen nu dat hebben we al 2 keer gedaan maar als je dan nog niet uitgenodigt word zoals nu voor miljoenen jacht dan baal je goed en helemaal omdat het maar niet lukt om van al die loten af te komen want 1 of 2 loten is eigenlijk meer dan genoeg ook al is het voor een goed doel!!!!!!!! WEant voor de goede doelen die ze steunen wordt men regelmatig gebeld en komen er ook nog collectanten aan de deur!!!
Daarnaast vraag ik mij af waarom het zulke hoge bedragen moeten zijn men kan ze toch beter kleiner maken en dan verdelen over meer winnaars en meer geld voor de goede doelen over houden want daar doet men het toch in de eerste plaats om.
Daar naast weet een winnaar van zo'n grote prijs niet eens wat hen allemaal over komt en hoe met zoveel geld in eens om te gaan.

groetjes verodian

Gesloten