LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vastzitten aan lotto na wk actie tanken bij BP
-
Vastzitten aan lotto na wk actie tanken bij BP
Afgelopen zomer kreeg ik bij een volle tank benzine een gratis lotto wk kaartje. Je kon wedden op uitslag wedstrijd. Dit gedaan en gewonnen. Nu zie ik tot m'n verbazing dat 12.50 euro van m'n rekening is geschreven omdat ik nu schijnbaar automatisch meespeel. Ik wil dit helemaal niet. Heb ING opdracht gegeven dit bedrag terug te halen, wat niet zomaar kan en waar dus een onderzoek aan vast zit, en heb geprobeerd de lotto instantie te bellen en te mailen...niets lukt. Wie heeft dit ook ondervonden? en wie heeft een tip om deze zogenaamde lidmaatschap te stoppen?
Re: Vastzitten aan lotto na wk actie tanken bij BP
Heb je de kleine letters gelezen? Gratis is zelden gratis.
Je moest dus kennelijk zowel je NAW gegevens als je rekeningnummer opgeven en een handtekening plaatsen. Dan heeft er in de kleine letters ongetwijfeld iets gestaan over een abonnement bij de Lotto. En ook of hier een minimale periode aanvast zit. Je hebt dus getekend voor deze machtiging.
Je dient de Lotto een aangetekende brief sturen dat je niet wilt deelnemen aan de Lotto en per direct wilt opzeggen. In dezelfde brief kun je vragen om een bewij dat jij hiervoor toestemming hebt gegeven.
Storneren van loterijen kan inderdaad niet.
Je moest dus kennelijk zowel je NAW gegevens als je rekeningnummer opgeven en een handtekening plaatsen. Dan heeft er in de kleine letters ongetwijfeld iets gestaan over een abonnement bij de Lotto. En ook of hier een minimale periode aanvast zit. Je hebt dus getekend voor deze machtiging.
Je dient de Lotto een aangetekende brief sturen dat je niet wilt deelnemen aan de Lotto en per direct wilt opzeggen. In dezelfde brief kun je vragen om een bewij dat jij hiervoor toestemming hebt gegeven.
Storneren van loterijen kan inderdaad niet.
-
Ik heb ook meegedaan met deze actie, maar bij mij is (nog) niks afgeschreven. Je hebt niet toevallig meer ingezet dan dat je gratis kreeg?
gewoon een algemene blokkade doen bij je bank,er is al meer geschreven hierover.
aangetekende brief etc. reageren ze niet op,zolang ze geen geld meer kunnen krijgen luisteren ze wel.
storneren kan inderdaad niet succes
aangetekende brief etc. reageren ze niet op,zolang ze geen geld meer kunnen krijgen luisteren ze wel.
storneren kan inderdaad niet succes