LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkoop truukjes loterij PASOP!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
JRU

verkoop truukjes loterij PASOP!!

Ongelezen bericht door JRU »

Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van een loterij online die zich vergeleek met de staatsloterij maar zich beter dan hun voordeed. Op zick niets mis mee totdat ik merkte dat ik al in het midden van een opgenomen aanmelding zat op een heel slinkse manier.

Ze deden al of ik al wat had gewonnen en feliciteerden me ermee. Wat me opviel aan het persoon dat het alsof van een papier werd voorgelezen. Na mij te hebben verteld hoeveel goedkoper en kansrijker hun loterij was... werd er ineens mijn adres opgenoemd en slinks werd er ook heel snel gevraagt om mijn geboorte datum. Toen had ik echt het gevoel dat ik iets aan het kopen was op afstand zonder dat ik daar toestemming voor had gegeven. Heb gelijk de opnameknop ingedrukt en daarna duidelijk gezegt tegen persoon in kwestie dat ik niks wenste te kopen en dat ze de opname kon stoppen + dat ik het gesprek had opgenomen deels. Daarna heb ik de verbinding verbroken.

Kijk uit en pas op
vriendelijke groeten.

Jr Ufkes

Gesloten