LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Op een lot van de bankgiroloterij en de vriendenloterij had ik 3 x voor 4 personen entree voor Wildlands gewonnen. Toen wij hiervan gebruik maakten met kinderen en kleinkinderen stonden er bij de entree 2 heren namens de bankgiroloterij. Er werd verteld dat wanneer we nu met een extra lot gingen meespelen we de eerste maand gratis meespeelden en daarna konden beslissen of we deze extra loten wilden houden. We kregen hiervoor een pasje met 20 euro om te besteden aan drankjes in de dierentuin. Dit leek ons een leuke aanbieding en we hebben 2 extra loten genomen. ]tot mijn verbazing werd direct de eerste maand de inleg van de bank geïncasseerd. Toen ik hierover belde werd mij verteld dat dit door de meneer in Emmen verkeerd was gecommuniceerd en dat dit niet teruggedraaid kon worden. Ik kreeg een bevestigingsmail dat wij de entree gratis hadden gekregen omdat we lid waren geworden maar dit hadden we al eerder gewonnen op ons oude lot.
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Die hele zooi meteen opzeggen.
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Kleine tip....
Boek de incasso terug
Boek de incasso terug
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Dat lijkt me niet zo'n goede tip. Daarmee haal je jezelf alleen maar problemen op de hals.Ridder777 schreef:Kleine tip....
Boek de incasso terug
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Hoe kom je daarbij Jefdus,
Ik heb jaren bij een loterij gewerkt, ze mogen geen aanmaningen versturen.
Als de incasso wordt teruggeboekt wordt de deelname automatisch stopgezet.
Ik heb jaren bij een loterij gewerkt, ze mogen geen aanmaningen versturen.
Als de incasso wordt teruggeboekt wordt de deelname automatisch stopgezet.
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Waarom zouden ze geen aanmaningen mogen sturen?Ridder777 schreef:Hoe kom je daarbij Jefdus,
Ik heb jaren bij een loterij gewerkt, ze mogen geen aanmaningen versturen.
Als de incasso wordt teruggeboekt wordt de deelname automatisch stopgezet.
Ik kan me nog best voorstellen dat deelname automatisch wordt stopgezet als je niet betaalt voor toekomstige trekkingen. Kosten voor afgelopen trekkingen zullen echter gewoon betaald moeten worden.
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Sinds wanneer heeft een loterij niet het recht om incassotrajecten te starten?Ridder777 schreef:Hoe kom je daarbij Jefdus,
Ik heb jaren bij een loterij gewerkt, ze mogen geen aanmaningen versturen.
Als de incasso wordt teruggeboekt wordt de deelname automatisch stopgezet.
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Lady1234 schreef:Die hele zooi meteen opzeggen.
Heb ik al gedaan. Per telefoon 2x en per mail zodat ik er zeker van ben dat het inderdaad wordt stopgezet
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
Gedaan! Dank je wel voor de tip. Ze hadden beloofd dat de eerste maand gratis was dus hadden niet het recht om te incasserenLady1234 schreef:Die hele zooi meteen opzeggen.
Re: Verkoper Bankgiroloterij geeft verkeerde informatie
De verkopers hadden voor nieuwe personen deze aanbieding van gratis toegang + consumpties... U had al gratis toegang....
Maar wel een reden om de loterij kleiner te maken en zo werken ze aan hun eigen ondergang.....
Ik betaal liever een park dan dat ik deze zooi kreeg en veel reclame van andere loterijen!
Maar wel een reden om de loterij kleiner te maken en zo werken ze aan hun eigen ondergang.....
Ik betaal liever een park dan dat ik deze zooi kreeg en veel reclame van andere loterijen!