LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weer een mercedes c-2oo kompressor gewonnen van het loc
weer een mercedes c-2oo kompressor gewonnen van het loc
ik kan nu wel een mercedes dealer worden ben in bezit van 3 mercedes c-200 op papier helaas,wie wil mij helpen met het ophalen van de 3 mercedesen c-200 kompressor
Re: weer een mercedes c-2oo kompressor gewonnen van het loc
Geen tijd. Ik moet de mijne halen.
Gefeliciteerd einstein.Ik wil je wel helpen met de mercedes op halen.Ik help je wel.De onze hebben we al gestald 3 stuks!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie kan me nou vertellen waarom ik die mercedes niet krijg. ik kan geen addertje onder het gras vinden. iemand anders wel?
Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt.
Ik werd net nog gebeld door een verkoperachtig iets.
Ik was door tot de laatste groep voor een audi tt.
Heel goed toch.
Kreeg meteen een heel verhaal over de lotto waar ik aan kan meedoen ect. Telefoon maar ff op handsfree gezet, lekker verder surfen en af en toe ja, en interessant roepen.
Na een kwartier vraagt ie eindelijk wat ie al meteen had moeten doen. Of ik interesse heb om mee te spelen.
NATUURLIJK, €35.- per lot, per week is toch geen geld bij een loterij waar ik nog nooit van gehoord heb ik het buitenland????
Maar, ik speel pas mee als die Audi TT in mijn garage staat.
Werd in één keer de verbinding verbroken.
Weet iemand waar ik een klacht kan indienen tegen die klantonvriendelijkheid, want dat heeft mij echt geschokt.
Ik was door tot de laatste groep voor een audi tt.
Heel goed toch.
Kreeg meteen een heel verhaal over de lotto waar ik aan kan meedoen ect. Telefoon maar ff op handsfree gezet, lekker verder surfen en af en toe ja, en interessant roepen.
Na een kwartier vraagt ie eindelijk wat ie al meteen had moeten doen. Of ik interesse heb om mee te spelen.
NATUURLIJK, €35.- per lot, per week is toch geen geld bij een loterij waar ik nog nooit van gehoord heb ik het buitenland????
Maar, ik speel pas mee als die Audi TT in mijn garage staat.
Werd in één keer de verbinding verbroken.
Weet iemand waar ik een klacht kan indienen tegen die klantonvriendelijkheid, want dat heeft mij echt geschokt.