LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weer een prijs gewonnen bij prinsessesa en vento en raederdi

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jboere

weer een prijs gewonnen bij prinsessesa en vento en raederdi

Ongelezen bericht door jboere »

u ook al een prijs gewonnen vann 7000 euro en 20000 euro
het komt in de bus gratis en voor niets ik voelme nu echt rijk jonge jonge elke week weer gut gute ik kan me baan nu wel opzeggen u kunt het wel die mooie praatjes van prinssesa amsterdam en heelsun met reklamen en vita je moet er wel eerst kopen dat heb ik gedaan en lekker niet betaalt ik dacht ze hebben mij ook geen prijs uitbetaalt toen later kreeg ik een grotere prijs jawel mensen die kwam de deurwaarder mij brengen aardig he die kwam met de mededeling dat ik moet betalen en direkt ik zij nog wanneer storten ze mij geld ik moet niet betalen maar zij moeten mij betalen ik heb gewonnen en dan houden ze het maar in wat ik hun schuldig bent en de rest op mijn rekeming storten
heeft u ook deze boeverij mee gemaakt word het tijd om aktie te voeren tegen deze bedrijven postorders.
tegen prinssesa heellesun bento vinta en nog een paar bedrijven mensen laten we een vuist maken mischien kunen we wat aan doen.
groetjes de miljoener

Ruud

Re: weer een prijs gewonnen bij prinsessesa en vento en raederdi

Ongelezen bericht door Ruud »

ik ken je probleem, als ik alle bedragen werkelijk morgen op mijn bankrekening bijgeschreven krijg, stop ik direct met werken!

Kapot scheuren en nergens aan deelnemen!

m.v.g. Ruud

Gesloten