LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WIN4YOU
WIN4YOU
Zijn er meerdere mensen benaderd door WIN4YOU?
Zelfde bedrijf als voorheen: Winnerz, Dreamerz,Enjoy2win, Boomerz etc..
Precies hetzelfde procedure! LET OP ALLEN!!
Voordat u het weet zit u aan een maandelijkse bedrag van 24,95!
STOP deze bende!! Bel de consuwijzer!
Zelfde bedrijf als voorheen: Winnerz, Dreamerz,Enjoy2win, Boomerz etc..
Precies hetzelfde procedure! LET OP ALLEN!!
Voordat u het weet zit u aan een maandelijkse bedrag van 24,95!
STOP deze bende!! Bel de consuwijzer!
Re: WIN4YOU
Hier meer info!
http://www.kansspelautoriteit.nl/nieuws ... rschuwing/
*Geef geen toestemming voor een automatische incasso. De telefonische machtiging is per 1 februari 2014 afgeschaft. Bedrijven waarmee u nog niet eerder in contact bent geweest, kunnen dus niet langer via de telefoon om toestemming vragen voor automatische incasso;*
http://www.kansspelautoriteit.nl/nieuws ... rschuwing/
*Geef geen toestemming voor een automatische incasso. De telefonische machtiging is per 1 februari 2014 afgeschaft. Bedrijven waarmee u nog niet eerder in contact bent geweest, kunnen dus niet langer via de telefoon om toestemming vragen voor automatische incasso;*
Re: WIN4YOU
Vandaag 28 mei werd ik rond 15:30 uur gebeld, dat gesprek ging alsvolgt.
Goedemiddag u spreekt met bluhbluhbluh (niet te verstaan) van win for you,
Ik spreek met....stil....uh van de , en noemde ze mijn adres, klopt dat? Uuh wat is uw naam?
Waarop ik vroeg, pardon met wie spreek ik??.
Weer een onduidelijk gebrabbel maar wel duidelijk van WIN4you.
Waarop ik zei: neemt u me niet kwalijk maar ik wil dit gesprek graag beëindigen.
Waarop ik de volgende reactie kreeg : noujah wat een brutaliteit en de verbinding werd verbroken.
Nou wat moet je daar nou mee?
Goedemiddag u spreekt met bluhbluhbluh (niet te verstaan) van win for you,
Ik spreek met....stil....uh van de , en noemde ze mijn adres, klopt dat? Uuh wat is uw naam?
Waarop ik vroeg, pardon met wie spreek ik??.
Weer een onduidelijk gebrabbel maar wel duidelijk van WIN4you.
Waarop ik zei: neemt u me niet kwalijk maar ik wil dit gesprek graag beëindigen.
Waarop ik de volgende reactie kreeg : noujah wat een brutaliteit en de verbinding werd verbroken.
Nou wat moet je daar nou mee?
Re: WIN4YOU
Niets eigenlijk. Je was gewoon zeer duidelijk en reageerde precies op de juiste manier. Je bent er niet ingestonken. Goed gedaan!Cerruti schreef: Nou wat moet je daar nou mee?
Re: WIN4YOU
Helaas is mijn vriend er wel ingestonken toen hij ziek op de bank lag. Een heel wazig verhaal blijkbaar over dat het maar 8 cent zou kosten en dat het ging over prijzen die bij loterijen niet opgehaald waren. Nu hebben wij afgelopen zaterdag de brief binnen gekregen van Win4you en heb ik zojuist proberen op te zeggen in het kader van de wettelijk termijn om iets op te zeggen als je telefonisch een koop hebt afgesloten maar dan krijg je enkel en alleen te horen dat je pas kan opzeggen vanaf 1 juli en dat op de 27ste van juni geld wordt afgeschreven. En dat je min. 1 maand moet meespelen. Ik ben normaal iemand die heel rustig aan de telefoon is maar ik werd tijdens het gesprek echt witheet van woede. Iemand nog een tip, aangezien we ze niet kunnen mailen, of post versturen of uberhaupt iets van gegevens hebben. Consuwijzer hebben we al een klacht ingediend.
Re: WIN4YOU
ik was er ook ingestonken maar ik heb ze weten te bereiken via een telefoon nummer op mijn bankafschrift ,en heb het als het goed is dus nu kunnen opzeggen.
het nummer wat je op papier krijgt is dus nep en als je het andere nummer belt krijg je niet win4you maar een andere naam ferfer of fever ofzoiets maar hier kon ik opzeggen.
085-4001234
het nummer wat je op papier krijgt is dus nep en als je het andere nummer belt krijg je niet win4you maar een andere naam ferfer of fever ofzoiets maar hier kon ik opzeggen.
085-4001234
Re: WIN4YOU
Dank zij deze topic weet ik wat voor bedrijf ik aan de lijn heb gehad.
Voor de derde keer deze week, ben ik gebeld door een privénummer. De eerste twee keer heb ik opgenomen en werd er direct door de bellende partij opgehangen. Vandaag ben ik wederom gebeld door 'Servicebureau Win 4 You' die op zoek was naar de heer of mevrouw van Hoek. Ik vroeg wie de bellende partij was, waarop zij nogmaals 'Servicebureau Win 4 You' antwoordde. Daarna vroeg ik waarvoor ze mij belde werd er door haar opgehangen.
Ik ben direct op Google gaan zoeken naar deze naam en kwam terecht bij deze topic waarin deze organisatie wordt beschreven als fraude loterij. Ondanks dat ik geen gedupeerde ben of gegevens heb afgegeven wil ik hier heel graag melding van maken. Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn.
Voor de derde keer deze week, ben ik gebeld door een privénummer. De eerste twee keer heb ik opgenomen en werd er direct door de bellende partij opgehangen. Vandaag ben ik wederom gebeld door 'Servicebureau Win 4 You' die op zoek was naar de heer of mevrouw van Hoek. Ik vroeg wie de bellende partij was, waarop zij nogmaals 'Servicebureau Win 4 You' antwoordde. Daarna vroeg ik waarvoor ze mij belde werd er door haar opgehangen.
Ik ben direct op Google gaan zoeken naar deze naam en kwam terecht bij deze topic waarin deze organisatie wordt beschreven als fraude loterij. Ondanks dat ik geen gedupeerde ben of gegevens heb afgegeven wil ik hier heel graag melding van maken. Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn.
Re: WIN4YOU
Goede dag iedereen,
Volgens mij ben ik er ingetuind leek een eerlijke mevrouw aan de lijn voor win4you,alles opnoemd voor mij doen drukte ik de lijn weg en belden ze mij 10 keer weer om alles nog zeker te weten en de andere kant flipte hem helemaal en waarschuwde mij dat ze het afschrijven. Help wat kan ik nu doen
Gr jordy
Volgens mij ben ik er ingetuind leek een eerlijke mevrouw aan de lijn voor win4you,alles opnoemd voor mij doen drukte ik de lijn weg en belden ze mij 10 keer weer om alles nog zeker te weten en de andere kant flipte hem helemaal en waarschuwde mij dat ze het afschrijven. Help wat kan ik nu doen
Gr jordy
Re: WIN4YOU
chips ben er in getuind, en nu. heb het telefoon nummer gebeld die is niet in gebruik. het telefoonnummer die door mevr of men jojojo44 gebelt zijn tussen bepaalde tijden open. laat ik nu telkens daar tussen bellen........gggrrrrr HELP wat nu
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 jun 2014 20:41
Re: WIN4YOU
Helaas is mijn vrouw ook er ingetuind bij WIN4YOU.
We hebben het al bij de bank aan gegeven om stop te zetten maar het is niet mogelijk gezien dit een onder een kansspel valt.
Maar wie kan mij helpen om de juiste telefoonnummer te geven want die andere krijg ik geen persoon aan de lijn.
En hoe kom ik hier van af???
Wie kan mij helpen?
Alvast Bedankt.
We hebben het al bij de bank aan gegeven om stop te zetten maar het is niet mogelijk gezien dit een onder een kansspel valt.
Maar wie kan mij helpen om de juiste telefoonnummer te geven want die andere krijg ik geen persoon aan de lijn.
En hoe kom ik hier van af???
Wie kan mij helpen?
Alvast Bedankt.
Re: WIN4YOU
Hoi,
ben er dus ook ingetuind helaas is dit het telefoonnummer van die firma?
085-4001234
hoe kan je er vanaf komen?
groet,
Danberg
ben er dus ook ingetuind helaas is dit het telefoonnummer van die firma?
085-4001234
hoe kan je er vanaf komen?
groet,
Danberg
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 jun 2014 21:17
Re: WIN4YOU
Hallo Allemaal,ik heb het nummer 085-4001234 gebeld en heb mijn lidmshap opgezegt,ik vroeg of ik daar per mail of per post bericht van kon krijgen,maar dat was niet mogelijk nu maar afwachten of er 24,95 in augustus wordt afgeschreven.
Gr.Benno
Gr.Benno
Re: WIN4YOU
vandaag gebeld met 085-4001234 (fever)nee, u kunt bij ons niet opzeggen.
nummer van winforyou is 026-8454687
opzeggen kan met je gebruikersnaam die op je brief staat.Dan moet je bellen
1 maand 24 euro wel kwijt.
raar dat bij anderen fever de opzegging wel honoreert.
groet, Danberg
nummer van winforyou is 026-8454687
opzeggen kan met je gebruikersnaam die op je brief staat.Dan moet je bellen
1 maand 24 euro wel kwijt.
raar dat bij anderen fever de opzegging wel honoreert.
groet, Danberg
Re: WIN4YOU
Ik heb ook verschillende keren Win4you gebeld maar kreeg ze niet te pakken.
Toen heb ik ook net gebeld met Forever ( 085-4001234) en kon het hier ook niet opzeggen, ik moest bij Win4you zijn zeiden ze.
Nog maar een keer Win4you geprobeerd ( 026-8454687) en nu namen ze wel op en kon ik gelijk opzeggen.
Blijven proberen denk ik dat wel dus werkt.
Succes allemaal!
Toen heb ik ook net gebeld met Forever ( 085-4001234) en kon het hier ook niet opzeggen, ik moest bij Win4you zijn zeiden ze.
Nog maar een keer Win4you geprobeerd ( 026-8454687) en nu namen ze wel op en kon ik gelijk opzeggen.
Blijven proberen denk ik dat wel dus werkt.
Succes allemaal!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 jul 2014 20:49
Re: WIN4YOU
Hier ook de pineut helaas...
Heeft iemand een rekeningnummer en bedrijfsnaam waarmee het bedrag van je rekening afgeschreven wordt?
Heeft iemand een rekeningnummer en bedrijfsnaam waarmee het bedrag van je rekening afgeschreven wordt?
Re: WIN4YOU
Prijsvragen-misleiding door servicebureaus?
15-04-2013
http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... Bpage%5D=4
Enjoy2win, Winningmate, Winnerz, Eurowinz, Letsbelucky, Lucky300, Eindelijkprijs.nl. Dit zijn zomaar wat bedrijfsnamen van servicebureaus die abonnementen aanbieden op prijsvragen. Voor 24,95 euro per maand word je door deze bureaus ingeschreven op 300 prijsvragen per maand. Je hoeft dus niet meer zelf puzzels op te lossen of internet af te speuren voor mooie prijsvragen. Dat klinkt nog eens aantrekkelijk!
Toch krijgen we vragen van consumenten die meespelen met deze servicebureaus en zich afvragen of de prijsvragen wel bestaan, omdat zij nooit iets gewonnen hebben. Kans op keukens, Ipads, reisjes, scooters, grote geldprijzen; dat wordt je beloofd tijdens de telefonische verkoop. Maar maak je ook echt kans op deze prijzen? Radar solliciteerde bij een van de callcenters waar het product verkocht wordt.
Callcenter
Tijdens de trainingsdagen horen we dat er dagelijks 25 ICT’ers puzzels oplossen, invullen en opsturen speciaal voor alle klanten. Ook zouden er maar honderd mensen per regio gebeld worden, om zo de winkansen te vergroten. En dan hebben we nog de prijzen die gewonnen kunnen worden. Een luxe vakantie, een keuken en geldprijzen.
Als we inloggen op de sites van Enjoy2win en Winningmate om te zien op welke prijsvragen we kans maken, valt op dat er in ieder geval de afgelopen drie maanden geen kans gemaakt kan worden op grote prijzen. Badlakens, armbanden, geurtjes of waardebonnen van webshops zijn de meest voorkomende prijzen die gewonnen kunnen worden. De grootste prijs die gewonnen kon worden is een geldbedrag van 450 euro. Op veel prijzen maak je meerdere keren per week kans. Zo kon je in de maanden februari en maart tien keer kans maken op een badlaken.
De prijzen die op de sites van Enjoy2win en Winningmate staan, komen dus vaak van kleine webshops. Als Radar contact opneemt met deze webshops, verbaast het hen zeer dat hun prijzen zo vaak worden aangeboden bij deze servicebureaus. Zij hebben slechts een afspraak gemaakt met Prijs.nu, een website waar je gratis mee kunt doen om prijzen te winnen. Slechts één keer per half jaar wordt er een prijs weggegeven. Sommige webshops geven zelfs aan dat zij vorig jaar een cadeau hebben weggeven en dat zij inmiddels geen zaken meer doen met Prijs.nu. Toch staan deze prijsvragen in de lijst van Enjoy2win en Winningmate.
In de lijst prijsvragen van Ziggo, Radio 2, Jamie Magazine en Pathe. Uit navraag bij deze bedrijven blijken dat de namen van klanten van Enjoy2win niet voor te komen in de lijsten.
Prijs.nu
Vrijwel alle prijsvragen van de servicebureaus komen overeen met de prijsvragen op Prijs.nu. En dat is niet zo gek: de bedrijven hebben met elkaar te maken. Alle servicebureaus, zoals Enjoy2win, Winningmate, Winnerz, Eurowinz, Eindelijkprijs en Letsbelucky zijn gelinkt aan het bedrijf Holland Publishing Group te Eindhoven.
De acquisitie die gedaan id door Prijs.nu, wordt gedaan door Eximax, ook onderdeel van Holland Publishing Group. Als we alle bedrijven gelinkt aan Holland Publishing Group bekijken, komen we een wirwar van tientallen bedrijfjes in Nederland en Malta tegen.
Ex-medewerkers
We spreken met vijf oud-medewerkers van callcenters die zowel in Nederland als Malta hebben gewerkt. Allen bevestigen dat zij klanten moesten vertellen dat er grote prijzen gewonnen konden worden en dat er dagelijks 25 ICT’ers aan het werk zijn voor deze klanten. Volgens de oud-medewerkers is dit niet waar en worden klanten slechts ingeschreven bij Prijs.nu.
Dat er slechts honderd mensen per regio gebeld zouden worden, blijkt ook niet waar te zijn. Er wordt door heel Nederland random gebeld. Ook is deze medewerkers verteld dat er geen grote prijzen te winnen waren, maar dat zij dit wel moesten vertellen aan de telefoon.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 jul 2014 20:49
Re: WIN4YOU
Het is toch ook zo dat de telefonische machtiging niet meer bestaat? Dus ook al heb ik toegezegd aan de telefoon, zolang zij geen handtekening van mij hebben is de machtiging ongeldig.
Ze zullen uiteraard het geld wel gaan afschrijven. Maar als ik dan een "melding onrechte incasso" doe bij mijn bank zullen ze moeten laten zien dat ze een geldige machtiging van mij hebben. En dat zal niet gaan.
Dus allemaal een melding onterechte incasso doen (niet alleen storneren!). Dan gaat de bank het uitzoeken en zijn ze binnen de kortste keren hun bevoegdheid om incasso's uit te voeren kwijt!
Ze zullen uiteraard het geld wel gaan afschrijven. Maar als ik dan een "melding onrechte incasso" doe bij mijn bank zullen ze moeten laten zien dat ze een geldige machtiging van mij hebben. En dat zal niet gaan.
Dus allemaal een melding onterechte incasso doen (niet alleen storneren!). Dan gaat de bank het uitzoeken en zijn ze binnen de kortste keren hun bevoegdheid om incasso's uit te voeren kwijt!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 jul 2014 12:20
Re: WIN4YOU
Beste mensen,
Ik heb veel meer informatie voor jullie over win4you.ik ben zoals jullie ingetrapt ,maar ik ben niet zo makkelijk , ik laat niet zo maar, dit soort malafide bedrijven aan mijn centen komen.ik heb hun adres gevonden,ze wouden niet mij geven , maar ik heb gevonden en dat is win4you postbus27134 3003LC Rotterdam .
Ik heb een klacht bij consuwijzer ingediend ,en een aanmelding bij de bank voor onterechte automatische incasso,de bank kan nog niet helpen,pas na de afschrijving kan de bank helpen.en ik heb op internet gevonden dat in de burgerlijk wetboek artikel 6:230o lid1 sub.c wat overeenkomsten op afstand betreft gelden wat regels dat zijn vanaf 13 juni 2014 ingegaan ,telefonisch afgesloten overeenkomsten hebben een wettelijk verplicht bedenk tijd van 14 dagen vanaf de dag dat u de bevestiging brief voor deelname in huis hebt.
Dus ze probeerden mij alweer telefonisch wijs te maken dat die tijd gaat in vanaf de datum dat de overeenkomst telefonisch afgesloten is,maar laat u niet wijs maken omdat die tijd gaat vanaf de datum dat u de brief in huis hebt.
Ik kon uiteindelijk per omgaande opzeggen (die ene Richard zei uiteindelijk dat hij gaat opzeggen omdat ik zo goed de wet ken -hij wou ironisch bedoelen maar hij was best bang dat ik zo veel kende )ze willen geen bevestigingsbrief brief voor opzegging ,maar ik bel ze over 2 dagen weer hoor.
Succes allemaal toegewenst.wij hebben de plicht om die dieven te stoppen.
Ik heb veel meer informatie voor jullie over win4you.ik ben zoals jullie ingetrapt ,maar ik ben niet zo makkelijk , ik laat niet zo maar, dit soort malafide bedrijven aan mijn centen komen.ik heb hun adres gevonden,ze wouden niet mij geven , maar ik heb gevonden en dat is win4you postbus27134 3003LC Rotterdam .
Ik heb een klacht bij consuwijzer ingediend ,en een aanmelding bij de bank voor onterechte automatische incasso,de bank kan nog niet helpen,pas na de afschrijving kan de bank helpen.en ik heb op internet gevonden dat in de burgerlijk wetboek artikel 6:230o lid1 sub.c wat overeenkomsten op afstand betreft gelden wat regels dat zijn vanaf 13 juni 2014 ingegaan ,telefonisch afgesloten overeenkomsten hebben een wettelijk verplicht bedenk tijd van 14 dagen vanaf de dag dat u de bevestiging brief voor deelname in huis hebt.
Dus ze probeerden mij alweer telefonisch wijs te maken dat die tijd gaat in vanaf de datum dat de overeenkomst telefonisch afgesloten is,maar laat u niet wijs maken omdat die tijd gaat vanaf de datum dat u de brief in huis hebt.
Ik kon uiteindelijk per omgaande opzeggen (die ene Richard zei uiteindelijk dat hij gaat opzeggen omdat ik zo goed de wet ken -hij wou ironisch bedoelen maar hij was best bang dat ik zo veel kende )ze willen geen bevestigingsbrief brief voor opzegging ,maar ik bel ze over 2 dagen weer hoor.
Succes allemaal toegewenst.wij hebben de plicht om die dieven te stoppen.
Re: WIN4YOU
Ik vandaag ook gebeld door serviceburo Win4you. Vertrouwde het niet, wat ook terecht is als ik deze verhalen lees. Dank voor de tip om de consuwijzer te benaderen. Dit moet inderdaad gestopt worden.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 jul 2014 20:49
Re: WIN4YOU
Dank voor je informatie!
Het is dus precies zoals ik dacht. Je hebt gewoon het recht om de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen. En je hoeft dus de eerste maand ook niets te betalen, wat veel mensen wel denken/aannemen.
En wat betreft de bevestigingsbrief voor opzegging: dat zijn ze toch eigenlijk wel verplicht? Of kan ik op een andere manier zorgen voor bewijs dat ik heb opgezegd?
Het is dus precies zoals ik dacht. Je hebt gewoon het recht om de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen. En je hoeft dus de eerste maand ook niets te betalen, wat veel mensen wel denken/aannemen.
En wat betreft de bevestigingsbrief voor opzegging: dat zijn ze toch eigenlijk wel verplicht? Of kan ik op een andere manier zorgen voor bewijs dat ik heb opgezegd?