LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winnen bij de Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Blondmeisjeuitfriesland

Winnen bij de Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Blondmeisjeuitfriesland »

Als je een geldbedrag wint bij de duitse staatsloterij hoe krijg je die prijs dan? Krijg je een brief thuis waarin staat dat je een prijs hebt gewonnen en wordt die prijs gewoon op je rekeningnummer gestort?

GGG

Re: Winnen bij de Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door GGG »

Nee, je moet naar Duitsland rijden. Omdat jij in Friesland woont moet je geloof ik helemaal naar München. Limburgers worden meestal juist naar Hamburg gestuurd.
:wink:

Maar zonder gekheid: moet je niet meteen als je gaat meedoen een bankrekeningnummer opgeven? Kijk even in de voorwaarden: daar staat vast hoe je je prijs kunt claimen of dat deze automatisch wordt overgemaakt.

Succes!

NioMio

Re: Winnen bij de Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door NioMio »

En al wat gewonnen??

Ik werd net gebeld door een mevrouw die belde voor de Duitse staatsloterij.
Goedemorgen mevrouw ik bel van de Duitse staatsloterij bla bla bla.
Geselecteerd, 1 miljoen per dag gegarandeerd. Mijn postcode, adres bla bla bla.

Dus ik vraag: hoe komt u aan mijn telefoonnummer?
Die heeft de Duitse staatsloterij gekocht van een databank...... om een aantal mensen speciaal te selecteren bla bla bla
Ik heb gezegd dat ik geen interesse had. En zij wilde natuurlijk weten waarom niet.
Ik heb nogmaals gezegd dat ik geen interesse had. GEWOON omdat ik geen interesse heb.
Gelukkig nam ze daar genoegen mee.

Wat RAAR dat ze mijn nummer ergens kunnen kopen. Ik sta niet in het telefoonboek en ben enorm voorzichtig met het invullen van formulieren op internet.

Gezien de reacties op Trosradar ben ik ENORM BLIJ dat ik het gesprek zo snel heb kunnen afkappen....

Misschien wordt het toch tijd om het bel-me-niet-register in te vullen, maar ik word zelden gebeld voor dit soort zaken dus ik kijk het nog even aan.
Maar ze zijn dus nog zeker actief 'slachtoffers' aan het zoeken....

Maar ik ben wel nieuwsgierig of er iemand is die iets gewonnen heeft 'gezien alle winkansen' zou dat volgens die mevrouw aan de telefoon toch zeker zo moeten zijn.

Gesloten