LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dobbelprijs.nl

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
monica77
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2006 16:39

dobbelprijs.nl

Ongelezen bericht door monica77 »

hallo,
Ik heb in de maand juni meegedaan aan dobbelprijs.nl en had op 30 juni om 23:58 de hoogste score van het spelletje. Een spelletje kost 1,30 euro. Dus ik helemaal blij want dan zou ik een Yakuma SD432 Digitale Videocamera hebben gewonnen.
Je raad het al tot nu toe heb ik nog steeds geen bericht ontvangen, ik heb geprobeert te mailen (verschillende dagen) maar krijg elke keer terug dat mijn mail geweigerd word.
Heeft iemand toevallig hier ervaring mee of kan iemand mij vertellen wat ik anders nog kan doen? Ik voel me opgelicht!

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: dobbelprijs.nl

Ongelezen bericht door bolleboos »

Ohjee Antrum webstores,kijk maar eens bij mijn topic over de Heus.
Ooit is dit van dezelfde firma geweest en denk zelf dat de Heus hier nog steeds een aandeel in heeft.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: dobbelprijs.nl

Ongelezen bericht door bolleboos »

Ik vrees dat je echt naar je prijs kan fluiten,de prijs waar ze het over hebben is van Juli vorig jaar en daar is geen winnaar van bekend gemaakt

Dobbelprijs is op 1 juni gestart uit naam van Gnex. De eerste prijswinnaars zullen in de eerste week van juli 2005 worden getrokken.

monica77
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2006 16:39

Re: dobbelprijs.nl

Ongelezen bericht door monica77 »

Ja, dat klopt maar er staat ook dat er elke maand weer overnieuw gespeeld kan worden tot hun een bericht geven dat het wordt gestopt. Ik kreeg trouwens van hun een mail in juni 2006 om eens mee te spelen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: dobbelprijs.nl

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dit soort spelletjes kun je zien als een elektronische vorm van het aloude en beruchte balletje-balletje:

je kunt eeuwig doorspelen en verliezen, maar als je een keer wint staat daar ineens zomaar de politie. en zijn de vogels gevlogen.

Op internet werkt dat precies hetzelfde: er wordt je een worst voorgehouden, je mag bijvoorbeeld vakjes openen of in dit geval een keer dobbelen. Maar dan blijkt in het geval van die vakjes iedere keer net 1 vakje verkeerd te zijn, waardoor je kans op een prijs verdwenen is.


Prijzen winnen op internet?

Tja.........ik denk dat je gewoon een loer gedraaid wordt.

Gesloten