LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duitse lotto 6\43 lcc

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
SCHOUW

Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door SCHOUW »

Goedemiddag eindelijk prijs in de duitse lotto van llc
Ik kreeg vandaag zowaar een hele voorpagina terbeschiking dat aan mij een geldbedrag is toegekent van maar liefst 45000.00+een TV
Van SONNY en ook nog een berichtje erbij van ene mr Fransen
Hij kon het ook niet geloven maar hij had toch echt 3000.00
euro gewonnen en rade me toch aan te reageren
Je zult het niet geloven maar erook nog een plattegrond
Van mijn dorp adres en straatnaam in vermeld
Dan schrijven ze onder de plattegrond
Sensatie in ST Willebrord in Berkenrijs woont mvr schouw
Zijheeft gewonnen dankzij haar persoonelijke nummer .....Wij weten nog niets van haar reaktie maar moet zo snel mogelijk reageren
anders loopt ze haar prijs mis maar ik moet wel mijn deelnemers kaart
opstuurenanders loop ik het risico dat ik mijn geld niet krijg
dat houd







denk in dat ik lid moet worde nu dat wil ik niet
Maar ik wil wel mijn geld natuurlijk ik heb gebrobeert te bellen nou
U snapt het al een bandje ik vraag mij af of ze zomaar je naam en adres mogen gebruiken en of hier niks tegen te doen is
want als je dit met de post krijgt en je bent in de wao is dit toch een leuk bedrag lijkt mij vind u ook niet dus ik zou toch graag mijn prijs hebben maar tot nu toe staat er nog niets op mijn rekening aaaa
leuke dag e'zoveel geld zomaar

andre dane

Re: Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door andre dane »

hoi,
ook ik heb vandaag het zoveelste bericht gehad dat ik 45000 euro heb gewonnen.
ik kreeg dezelfde brief inderdaad ook met een plattegrond.
het vervelende is dat je minimaal een maand mee moet spelen om te weten of je daadwerkelijk zoon groot geldbedrag hebt gewonnen.
het vervelende hieraan vind ik dat je dat minimaal 55.60 euro kost.
in deze tijd van het jaar is het niet voor veel mensen weggelegd dit te kunnen missen.
wij ook niet met 3 kleine kinderen.
is zoon lotto legaal? en krijg je ook daadwerkelijk het beloofde geld?
is er misschien iemand die het echt heeft gewonnen?
groetjes van miranda

tiny

Re: Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door tiny »

ook ik kreeg een brief dat ik de gelukkige winnaar ben van 45.000,00 euro. er staat zelfs in dat ik deze prijs gegarandeerd zal ontvangen. is er niets aan te doen aan zulke reclame's? in hoeverre sta je in je recht om je geld op te eisen, zonder deel te nemen aan de lotto?

pumaisthebest
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2003 22:21

Re: Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door pumaisthebest »

ik heb ook een brief gehad van de llc, ik snap niet dat er NIKS maar dan ook NIKS AAN GEDAAN WORDT ***********!!!

Tommie

Re: Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door Tommie »

Als ik in mijn naieviteit toch deze brief opgestuurt heb kan ik de incasso dan nog stopzetten of krijg ik dan spijt en ben ik mijn euro'tjes kwijt. En mocht ik toch een afschrijving krijgen kan ik deze dan terug laten storten door de bank.??? :oops:

Brigitte

Re: Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ook ik erger me vreselijk aan deze ongevraagde post, je denkt dat je wat gewonnen hebt, maar pas als je alles heel goed hebt gelezen , blijkt het een smerige stunt om je aan een loterij te laten meedoen en voor jet weet zit je er aan vast. Kan hier niks aangedaan worden?

Tommie

Re: Duitse lotto 6\43 lcc

Ongelezen bericht door Tommie »

Het enige wat we volgens mij hieraan kunnen doen is de banken te bewegen deze oplichterspraktijken zelf te laten stoppen door dit soort incasso's niet meer te doen voor die gasten. Als er geen geld meer te halen valt dan stoppen ze ook met de brieven.
Maar ja, de banken zullen er zelf ook wel beter van worden. :lol:

Gesloten