LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] European Lotery Club

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
cilla56
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 dec 2009 14:16

European Lotery Club

Ongelezen bericht door cilla56 »

Hoi ik heb even een vraag.

Mijn moeder was gisteren hier en tijdens mijn afwezigheid heeft zij een telefoontje aangenomen. Het was van een loterij en zij dacht te verstaan de euroloterij deze is van de lotto. Mijn moeder is 92 en heeft wat hoorproblemen. Maar in ieder geval ze heeft al mijn gegevens doorgegeven. Bij thuiskomst ben ik gaan googlen en kwam uit bij het ELC een volgens mij onbetrouwbaar clubje met een adres in Luzern waar volgens honderden klagers nooit iemand de aangetekende post aan neemt.

Er staat wel een e-mailadres en daar heb ik dadelijk een mail naar toe gestuurd en alles opgezegd. En ook gemeld dat ik de "gratis "maand niet mee speel. De grap kost me 9,95 per week. Iemand ervaring hiermee en nog suggesties wat eventueel verder te doen.

Alvast bedankt

twanky
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jul 2011 14:47

Re: European Lotery Club

Ongelezen bericht door twanky »

Hallo, ik ben er in een zwak moment ook ingevlogen. toen ik de telefoon neerlag had ik al spijt en vond het stom van mezelf, maar ja ik wachtte hun bericht af.
Ik kreeg een welkoms bericht van ze via de post. Op dezelfde dag heb ik ze gemaild dat ik het per direct op wilde zeggen, met de dag datum erbij. Ik hoorde een week niets meer van ze, daarna heb ik ze weer een mail gestuurd dat het de tweede mail was die ik stuurde, en mochten ze alsnog geld van mij afhouden ik het bedrag direct zou storneren. Een paar dagen daarna kreeg ik een mail terug dat ik uitgeschreven was en niet meedeed aan de loterij. Dus als je geen bericht terug krijgt, gewoon weer bericht toesturen met duidelijk maken dat je actie onderneemt.
Hou het in de gaten, succes.

Gesloten