Ook ik heb genoeg van deze BANGMAKERIJLOTERIJ , want je zou maar winnen he??? dus u kunt beter lid blijven mensen!
Maar, ik ga het ook opzeggen, ook hiero 20 euro van mijn bankrekening afgeschreven. en heb er genoeg van.
Bangmakerijloterij is dit. Als ze straatprijzen live op tv gaan uit delen, zetten ze van die ingehuurde figuren in , die ZOGENAAMD het lidmaatschap NET hebben opgezegd.
Dit is allemaal bedacht en opgezet om mensen die NU nog lid zijn, en die toch van plan zijn om de postcodeloterij op te zeggen, gewoon om mensen bang te maken.
Zo'n nep senario op tv gaat als volgt : Gaston, hallo mevrouw, mag ik u even wat vragen...?? ik hoorde namelijk van uw buurvrouw dat u de postcodeloterij NET heeft opgezegd ??! is dit zo mevrouw?? ow ow oooow! dit moet toch wel vreselijk zijn voor u he?! want kijk om u heen, iedereen in uw straat valt in de prijzen en u niet!! wat vreselijk voor u! "
en achteraan zegt Gaston, of welke ***** van de postcodeloterij dan ook, kijkend in de camera zo van " zo ziet u maar weer beste mensen! u kunt beter maar lid blijven he??!! heh heh heeee! tot de volgende keer! en nog wat! koop extra loten , want de zomerk*tkanjer komt er weer aan, dan maakt u nog meer kans!!