LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Global Collect BV en HOSHI NL

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
regje

Re: Global Collect BV en HOSHI NL

Ongelezen bericht door regje »

Hier ben ik weer,
Regje,
Heb dus ff vanochtend naar de klantenservice gebeld.
De jonge dame heb ik beleefd verzocht om het nieuwe rekeningnummer waarmee zij nu incasseren in haar administratie op te zoeken.
Dus let op en geef dit ook even allemaal aan jullie bank door.
Had haar dus verteld dat hun internetsite het ook niet deed en dus alles niet vertrouw.
Hier komt het nieuwe rekeningnummer van incasseerder van Hoshi Sudoku's is Global Collect met het nummer 235548600. Heb dit dus meteen aan bank doorgegeven ter blokkering van mijn nummer. Ook nog ter bev. een e-mailtje gestuurd. Tuurlijk is het telefonisch verzoek ook rechtsgeldig dus heb er het nauwkeurige tijdstip in vermeld.
Dus let op en laat ook op dit nummer een blokkering door je bank noteren. Dit is overigens bij mijn bank gratis.

Groetjes en succes Regje.
Klantenservicenummer is inderdaad nu 040-2302412 en 't duurde wel zo'n 12 minuten in totaal voordat ik het rek.nr ontvangen heb.
Succes lui.

StingrayS

Ongelezen bericht door StingrayS »

Hallo mensen,

ik was er dus ook ingestonken (had hier al eerder gereageerd) mij werd zelfs een auto beloofd (mini cooper), maar dat ter zijde. Ik heb het boekje dus wel binnen gekregen (wel te laat overigens) en heb nog even gedacht om die 4.95 weer terug te storten. Het was tenslotte mijn eigen stomme schuld dat ik die lui vertrouwd heb en mijn rekeningnummer gegeven had.
Nu is het al weer een tijdje geleden en eigenlijk kunnen ze me ook de rug op. 4,95 verzendkosten amehoela! Waar laten ze het geld? En dat ding waar een paar van die puzzels in staan, die moet ook nog bijna 30 euro kosten normaal gesproken zeg!! Enorm achterlijk bedracht voor het boekje wat je ervoor krijgt. Een gewoon sudokuboekje bij de bruna kost zo'n beetje 2,50 geloof ik en daar heb je minstens dubbel zoveel puzzels voor....
Nou ja, ik moest het even kwijt hoor. Een rekeningnummer kan ik zo niet vinden van die lui, maar dit staat er in de beschrijving: BETALINGSKENM. 324209541006 HOSHI NL

Groetjes Sanne

crvscorp

Ongelezen bericht door crvscorp »

Hoi,

Ben er ook ingetuind.
Ze hebben al 4,95 van mn rekennig afgehaald en heb nog geen puzzelboekje gezien. Stom,stom, stom om zomaar mn rekeningnummer door te geven.
Weet iemand mis het adres van global collect bv.??
Want volgens de bank moet ik eerst een rode kaart invullen en opsturen.

Groet Roel

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag crvscorp,

Je schrijft: Want volgens de bank moet ik eerst een rode kaart invullen en opsturen.

Dan heb je dus een heel slechte bank die jouw pertinent onjuiste informatie geeft. Elke bank is verplicht op verzoek het bedrag binnen 30 dagen te storneren. Als je dus eerst een rode kaart instuurt, ben je te laat en kun je het onterecht geïncasseerde bedrag niet meer terug laten boeken.

Een adres vind je op deze site: GLOBAL COLLECT SERVICES BV

Sukses, groeten, Maxiem.

evert39

Ongelezen bericht door evert39 »

hallo ik ben benaderd via een telefoontje van global collect dat ik met de sudokupuzzel was geselecteerd dat ik bij de eerste was en dat ik een puzzelboek van sudoku kreeg met grote prijzen die ik kon winnen nu hebben ze 4euro95 van mijn rekening gehaald en heb nog geen boek gehad wat moet ik doen voor ze nog meer geld van mijn rekening halen
groeten evert[/b]

MAXIEM

Dag evert39,

Dat ze zullen proberen meer geld van je rekening af te halen is wel zeker. Ga met hun rekeningnummer naar de bank en vraag om een selectieve blokkade voor dat nummer. Zij kunnen dan geen geld meer automatisch incasseren van jouw rekeningnummer.

Een bank is wettelijk verplicht om aan jouw verzoek te voldoen. Dus laat je niet afschepen door de bank!!!

Groeten, Maxiem.

crvscorp

Ongelezen bericht door crvscorp »

Hoi maxiem,

Bedankt voor je reactie.
Maar de rode kaart die ik van de bank krijg moet ik invullen en opsturen
naar Global oplichters. Want ik wilde het rekeningnummer blokkeren zodat ze geen geld meer eraf kunnen halen. Want die vrouw van de bank zei dat zo de procedure is en als ze dan nog geld eraf halen dan blokkeren ze hem pas :?
Maar die 4,95 mogen ze stoppen waar de zon nie schijnt.
nogmaals bedankt

greetz Crvscorp

MAXIEM

Dag crvscorp,

Je schrijft: Want die vrouw van de bank zei dat zo de procedure is en als ze dan nog geld eraf halen dan blokkeren ze hem pas.

Je hebt dus van die aardige mevrouw van de bank onjuiste informatie gehad. Elke bank dient ook zonder voorafgaande rode kaart op verzoek een selectieve blokkade aan te leggen als je aangeeft dat een bedrijf onterecht geld van je banknummer automatisch incasseert. Ik zou het bij deze (rare) bank hogerop zoeken en naar de chef vragen.

Vriendelijke groet, Maxiem.

puppy1949

Ongelezen bericht door puppy1949 »

Hoi

Ook ik ben er ingetrapt bij Hoshi.
Maar inmiddels met de bank geregeld dat ze het geld terugboeken.
Ook Hoshi gaat het uitzoeken. Ik zou ze telefonisch gemachtigd hebben
voor een abonnement op een puzzelboekje. Het gaat hier om een puzzelboekje wat ik nooit doe. Kreeg een proegnummer. Maar toen drong dat allemaal nog niet door. Ik ging ervanuit dat ik dat gewonnen had met iets omdat ik op internet wel eens met spelletjes meedoe.

Nu even afwachten hoe het gaat.

puppy

Yv0N

Ongelezen bericht door Yv0N »

Lieve mensen,
Doe alsjeblieft zo snel mogelijk aangifte tegen deze bende!! Onder de naam Puzzelparty hebben ze al veel slachtoffers gemaakt. Het is zelfs op tv geweest, maar ze gaan gewoon vrolijk door. DIT MOET STOPPEN!!
Ik zelf ben vorig jaar opgelicht door Puzzelparty. Ben er nu vanaf gelukkig, tot ik gister gebeld werd door Hoshi Sudoku. Gelukkig gingen er bij mij te veel alarmbellen af om meteen weer op te hangen.
Ik roep iedereen van dit forum op om aangifte te doen. Alleen dan kunnen deze honden worden aangepakt!

mvg Yv0N

martv

Ongelezen bericht door martv »

Natuurlijk !
Ook ik dus !
een bedrag van totaal 80 euro.
dom dom dom.
Storne geregeld natuurlijk
vanmorgen uitvoerig gepraat met Global Coll.
Dit bedrijf is ook de duppe van dit geheel. mevr wist mij te vertellen dat zij inmiddels contact hebbben met Hoshi-soduko/puzzelrijk inzake deze oplichterij.
Global collect wil graag boze mailtjes van hun incasseringen. hiermee kunnen ze dus juridich ook wat mee
doen dus.
teven een mevr. gespr van hoshi. NIET VOOR REDEN VATBAAR ze wilden alleen opzegging regelen, nou dat is dus gedaan incl. een brief per email. ze wilde als troost een puzzelboek opsturen ! NEE, AUB NIET DOEN IK WORDT zeker weer lid dan MEVR. zei ik.
daarna moest zei lachen.
Kortom pas op ! eng bedrijf..................mv

martv

Ongelezen bericht door martv »

Hoshi-sudoku maakt onderdeel uit van Isomos BV.
Naam: Isomos B.V.
Vestigingsadres: Speelhuislaan 173
Vestigingsplaats: 4815CD Breda
KvK-nummer: 17160469 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
mv

JosDaBosS

Ongelezen bericht door JosDaBosS »

Hallo, ik ben deze week ook gebeld door Hoshi Sudoku en ik had een enquete ingevuld en gewonnen en maakte kans op grote prijzen. Nu had de mevrouw een aanbieding van 30 euro voor slechts 5 euro kon ik het hoshi magazine krijgen met fantastische prijzen. Dit vond ik uiteraard vreemd en heb haar later terug laten bellen en ik kwam dus op onder andere deze site terecht!

Vanmiddag belde ze weer en ik heb gezegd dat ik niet op de aanbieding in ga en ook even gezegd dat ik vreemde verhalen heb gelezen op internet op trosradar.nl en vara.nl over hoshi sudoku en haar ervan op de hoogte gesteld. Ik hoop dat ik enkele mensen hiermee voor oplichting heb behoed.

dooms

Ongelezen bericht door dooms »

hallo ook wij zijn belazerd door hoshi heb net gebeld en ze zeggen dat het nu is stopgezet???? heb inmiddels 29,95 teruglaten boeken vriendelijk dank voor het telefoonnummer let wel even op dat je ze belt dat ze je niet afdrukken heb zelf 3 keer moeten bellen m. v. g. l dooms

leLLe

Ongelezen bericht door leLLe »

Hoi!

Ik zat ook in de finale om een auto te winnen, ik wist niet hoe ik dat gedaan had. Maar een auto winnen... :oops: dan reageer je wel. Dus ik kreeg als prijs een gratis proefnummer alleen de verzendkosten van 4,95 moest ik betalen. De volgende maand was er 24,95 afgeschreven. Heb de boekje wel gehad, maar nog geen 1,00 waard nee. Zijn ook nog een zo simpel! Ik schrok dus van die 24,95 en wil opzeggen. Gezocht naar internetsite en kwam ik dus ook hier op uit.
Ik heb via dat 040 nummer gewoon opkunnen zeggen (na lang wachten dus weer extra geld verdient :x ) ben dus benieuwd of volgende maand weer afgehaal wordt.
Hoop dat er uets aan gedaan wordt!

groetjes Danielle

Estherr

Ongelezen bericht door Estherr »

ze staan juridisch verder nergens bewaar alle bewijsstukken, het beste is opzeggen per mail, dan krijg je gelijk een bevestiging!

sylvia-lampie-valstar

Ongelezen bericht door sylvia-lampie-valstar »

:( op jouw vraag kan ik antw. geven. Mij is hetzelfde overkomen door toedoen van mijn dochter.
Ik ben naar mijn bank gegaan en deze hebben het bedrag gestorneerd en ik heb gelijk een formulier van Interpay ingevuld. Dat is het bedrijf wat incasserd namens Global Collect systems. Via het tekenen van dit formulier kan dan niet meer van je rekening worden afgeboekt.
Hier achter aan heb ik een aangetekend schrijven gestuurd naar de klantenservice van Hoshi.
Resultaat van hun is dat ik niets meer heb gehoord en dat er niets meer wordt afgeboekt.

Succes, dat geldt voor iedereen.

motorbootje

Ongelezen bericht door motorbootje »

ik zag steeds dat er van global collect servises € 24,90 permaand
van onze rekening afgeschreven werd en ik wist niet waar voor
maar nu ben ik via internet gaan zoeken en kwam ik hier bij radar terecht en hier hoor ik de gekste dingen ben dit eens na gegaan
en ik krijg elke maand 1 sudoku boekje in de bus en daaruit kun je puzzels op lossen en kans maken op prijzen maar dit boekje kost mij dus wel even € 24,90 per maand dat is een duur boekje vooral als nog eens niks wint. Ik ben niet langer gek ik stop per direct de batalingen via de bank zekunnen van mij inelkaar zakken met hun geld klopperij.
en leuke verhalen ophangen bij mijn vrou jullie hebben laatst een anquette ingevult en naar aanleiding daar van bellen wij u en dan komen ze bla bla bla.

[/i][/b]

r-a-m

Ongelezen bericht door r-a-m »

Mensen.. wat een klachten. Ik weet niet hoe ze bij pets energy werken,maar ik weet weldat als u gebelt wordt, u gewoon goed moet luisteren naar de persoon aan de andere kant!!!

Je weet dat dat soort verhalen niet altijd even helder zijn. VRAAG wat het inhoudt. En vraag het opgenomen gesprek terug.

Ze zijn gewoon wetterlijk verplicht optenoemen wat het inhoudt. Wat dus wil zeggen dat u er vanuit gaat dat het hondenvoer is, maar het duseen dagelijkse aanvulling is.

Niet om energie te geven (ja ook, maar lees de bijsluiter goed). Het is goed voor darmen, maag, vacht, huid, ogen, ouderdom etc.

Laat je dus goed informeren.

r-a-m

Ongelezen bericht door r-a-m »

Misschien helpt dit:

info@petsenergy.nl (Pets Energy)
040-2302933

info@supersudoku.nl(Hoshi Sudoku)

Gesloten