LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LOC

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Ruud123

LOC

Ongelezen bericht door Ruud123 »

Zo, heb net even mijn prullebak geleegd in een LOC antwoord envelop en ze krijgen weer een grammetje of 200 retour!
Verbazend wat ik nog in zo'n envelopje gefrunnikt krijg!!!

Heb er een post-it je op geplakt met de letterlijke tekst:
"hou jullie troep bij jullie"

En... ik ben mijn frustraties weer ff kwijt... :P :P :P

lubje

Re: LOC

Ongelezen bericht door lubje »

Vandaagviel bij ons op de deurmat een brief met daarin een envelop waarin stond dat wij € 50.000,- hebben gewonnen. Wij hoeven alleen nog even in te vullen dat wij gaan meepelen en retour sturen. Ik vind het erg veel geld ( zo'n kleine € 15,- per week) mijn man is er echter van overtuigd dat wij dit geldbedrag ook echt gaan ontvangen. Volgens mij steekt er een addertje onder het gras.
Is er bij jullie iets bekend over deze lotto?

Vriendelijke groet, Lubje

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: LOC

Ongelezen bericht door morticia »

Beste Lubje,

Ik heb , och och wat :o verbazend, ookal 50.000 euri gewonnen. Net als de rest van Nederland :? .!!
Ik wordt gek :evil: van dit soort mailingen ! En inderdaad er steekt een addertje onder het gras :
1. Als je iemand aan de telefoon wil hebben , moet je geld betalen , en je krijgt een computer !
2. Als er maar genoeg mensen meedoen , kunnen ze iedereen die reageert een deel van de 50.000 euri doen , want dat jij 50.000 euri hebt gewonnen staat er niet. Er staat "waterdicht kans op een mooie geldprijs" Nou dat kan dus ook 1 euro zijn !

:arrow: Als ik jou was , zou ik naar de supermarkt gaan , een mooie doos uitzoeken , volproppen met bakstenen en andere zware dingen (let op : geen adreslabels van jezelf meesturen) de bijgevoegde antwoordenvelop met plakband op de doos plakken , en vervolgens naar het postkantoor gaan en versturen. :twisted:

Doe 1 ding vooral niet, :!: NIET INVULLEN EN OPSTUREN :!: , Ze roven je de bankrekening leeg en je houdt er niets aan over !

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb !!!

Groetjes Morticia

jeroen 29

Re: LOC

Ongelezen bericht door jeroen 29 »

Ik heb vandaag ook zo'n brief gekregen.
Ik zou ook 50.000 euro hebben gewonnen.
En als ik de "prijsopvraag en deelnameformulier" ingevult
terug stuur krijg ik mijn gewonnen bedrag op mijn rekening gestort.
ja ja geloof je het zelf. :?
Alsof je zomaar 50.000 euro krijgt, wat een onzin.
Want als ik volgens de brief dat bedrag toch al heb gewonnen
waarom moet ik dan ook nog eens lid worden?
Laat ze het geld maar brengen ha ha ha. :D :D
dan stuur ik wel een briefje met een dank je wel. :D
En dan ook nog eens die onzin van "1 maand niets gewonnen = geld
terug"
Dan zul je zien en beleven je wint 1 euro per maand en hun innen
even 60 euro. :twisted:
Dit riekt naar oplichting.
Niet aan mee doen mensen.

bobby

Re: LOC

Ongelezen bericht door bobby »

heb ook zo'n brief gehad van LOC en raad eens wat ik gewonnen heb. Juist ja ook 50.000 euro. Gaat mij iets te makkelijk dus zal wel niet kloppen. Ga de site bezoeken van Radar en wat blijkt er zijn meer prijswinnaars. Tuurlijk. Is er iemand die minder dan 50.000 euro heeft gewonnen :?:

diny
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 okt 2003 13:14

Re: LOC

Ongelezen bericht door diny »

ik heb verleden jaar alles opgestuurd in de nee enveloppe nadat ik eerst alles had gekopieerd....van.. lmc.... jvl....en nog veel meer als ik optel wat ik allemaal gewonnen heb nou daar kan ik van stilleven, :D :D maar helaas helemaal niets ontvangen op mijn bankrekening, :cry: ja toen ze in de gaten kregen dat ik alles kopieerde, kreeg ik een velletje terug wat uit een dichtgeplakte enveloppe was gehaald met de mededeling dat ik te weinig postzegels had geplakt. :? ......nou dat heeft echt de post niet gedaan maar zij natuurlijk.. ik heb dit 1 jaar volgehouden, en nu vanaf 1 januari stuur ik de enveloppes die ik krijg retour afzender...maar wel naar hun antwoordnummer dat staat op de ja enveloppe zo moeten zij portokosten betalen dat hebben we 3 maanden volgehouden en nu krijg ik helemaal niets meer dat is ook lekker hoor

Annekepanneke

Re: LOC

Ongelezen bericht door Annekepanneke »

Ook ik heb gisteren een brief gekregen met de mededeling dat ik € 50.000,= heb gewonnen :) . Ik heb op het briefje dat je terug moet sturen geschreven dat ze grapjassen zijn. Dit is natuurlijk onzin dat je zonder dat je ergens aan mee hebt gedaan €50.000,= wint. Lariekoek :twisted: Als ik alles uitgekeerd zou krijgen wat ik volgens verschillende loterijen zou hebben gewonnen zou ik al bijna miljonair zijn. 8) Meestal gooi ik ze gewoon weg, maar je wordt er wel een keer goed zat van. Zou er niet eens wat aan gedaan kunnen worden??? :evil: :evil:

groetjes Annekepanneke

vjraym

Re: LOC

Ongelezen bericht door vjraym »

ook ik heb deze brief ontvangen goed doorgelezen en in bij het oud papier gedaan wat een oplichterij. :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

carlvanloo

Re: LOC

Ongelezen bericht door carlvanloo »

Ìk heb ook 50.000 euro gewonnen haha ze zijn lekker bezig. Idd een heel goed id om wat bakstenen op te sturen :lol: Die lui zijn echt kinderachtig, die brief staat vol met zgnd garanties e.d. maar tis allemaal nep. Ik heb ook een leuk briefje in de envelop gedaan, en gevraagd of ze nooit naar radar hebben gekeken, want daar is dit al eens een keer behandeld volgens mij.

jrijnenberg

Re: LOC

Ongelezen bericht door jrijnenberg »

as maandag ga ik dit bij openbare justitie aan melden en via een advocaat mijn prijs op eisen van 50000 euro op eisen

jrijnenberg :twisted:

jrijnenberg

Re: LOC

Ongelezen bericht door jrijnenberg »

as maandag ga ik dit bij openbare justitie dit aan melden en via een advocaat en de prijs op van 50000 euro op eisen

jrijnenberg :twisted:

jrijnenberg

Re: LOC

Ongelezen bericht door jrijnenberg »

A.s maandag ga ik dit bij openbare justitie aan melden en via een advocaat en de prijs op van 50000 euro op eisen

jrijnenberg :twisted:

minijohan
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:44

Re: LOC

Ongelezen bericht door minijohan »

:idea: Jammer voor jullie allemaal, maar ik heb vandaag de prijs van 50.000 euro gewonnen en ik kom nu op ruim 3 miljoen euro wat ik al gewonnen heb :P

Annekepanneke

Re: LOC

Ongelezen bericht door Annekepanneke »

Het is weer zover vandaag ontving ik weer een brief waarin staat dat ik €50.000,= heb gewonnen. :twisted: Nu van LLC uit Horst. Vorige keer van LOC uit Venray, daarvoor was het DSL uit Doetinchem. Alle vorige keren dat ik zoiets ontving heb ik het direct weggegooid. Nu stuur ik ze net als meer mensen verzwaard op met rommel. :D Het is gewoonweg belachelijk dat dit zomaar kan. Hoeveel mensen trappen er niet in :!: :!: Nou ik dus niet. Oplichters zijn het. Ik vraag me trouwens af of het allemaal de zelfde firma is met verschillende adressen. Weet iemand dat???? :roll:

harrie

Re: LOC

Ongelezen bericht door harrie »

Schijnbaar zijn er toch nog mensen aan wie ze verdiend hebben want ze hebben het prijzengeld verhoogd. :lol: Ik heb nl. vandaag 60.000,- gewonnen.

Tis dat ik niet weet wie er achter zitten, anders ging ik het persoonlijk ff innen.
:twisted:

Kan radar er niet achterkomen wie het is? DMV. het postbusnummer te verifieren, of een hacker het ip-adres van hun site te achterhalen? Zal ook allemaal wel ingedekt zijn neem ik aan. Kan goed zijn dat ze zo'n site via een bibliotheek uploaden ofzo. Dan weet je nog niks. Maar er moet toch iets te vinden zijn??
Radar, werk aan de winkel, anders bel ik Peter R. de Vries 8)

pumaisthebest
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2003 22:21

Re: LOC

Ongelezen bericht door pumaisthebest »

RADAR WERK AAN DE WINKEL DOE IS WAT AAN DIE ******LOTERIJEN!!

Mallepiet

Re: LOC

Ongelezen bericht door Mallepiet »

04-12-2003

Wij hebben 65000 euro gewonnen en Sinterklaas is nog niet eens langs geweest.
Je ziet altijd baas boven baas.

karina

Re: LOC

Ongelezen bericht door karina »

ik kreeg vandaag alweer eens een mooie brief van de LOC.

Met alweer een persoonlijke mededeling aan de gelukkige winnaar.
opnieuw probeer ik met u in contact te komen, ditmaal via de post omdat het niet mogelijk was om u telefonisch te bereiken, om u te informeren over het feit dat u 65.000,00 heeft gewonnen. :!: :!: :!: :!:

Ik weet zeker dat ze mij telefonisch nog nooit hebben gebeld.
Ook niet toen ik 4 keer een mercedes had gewonnen en ook niet die andere tig keren dat ik een geldprijs had gewonnen.

En probeer ze maar eens te bereiken, je bent een kapitaal aan telefoonkosten kwijt en krijgt nog niemand aan de lijn.
En dan staat hier ook nog bij 8 redenen om mee te spelen; VRIENDELIJKE, NEDERLANDS SPEKENDE KLANTENSERVICE :!: :!: :!: :!:

Daar wordt je toch niet goed van :twisted:

Tien

Re: LOC

Ongelezen bericht door Tien »

:lol: Nou vandaag ben ik dus de gelukkige winnaar maar geen 50.000 en ook geen 60.000 maar ik heb 65.000 euro gewonnen en als ik hem vandaag nog terugstuur krijg ik er nog eens 20.000 euro bij.
Ik heb dat ding nou al 10 keer doorgelezen maar er staat niks van een prijs of de prijs er staat letterlijk dat ze mij persoonlijk 65.000euro toekennen. Het is toch erg.
Ja erstaat bij dat ik het formulier moet invullen, maar ik heb de keuze om ja intevullen om mee te doen met de lotterij of ik kan ja invullen om het beloofde geld bedrag te ontvangen.
Je zou toch bijna zeggen:, binnenhalen dat geld. Nou ja misschien is er een advocaat die mij hier gratis mee wil helpen?
Oja en ze hebben het ook nog over een Prijstoekenningscertificaat!! En in de regelement staat dat je niet tot deelname of aankope verplicht bent!!!

Ik vraag me toch echt af of hier wettelijk niks tegen te doen is of beter gezegd: Je zou toch 1X dat geld moeten zien binnen te halen misschien stoppen ze dan.

Oja, en ik zou ook wel graag willen weten waar ze mijn gegevens vandaan hebben.
Nou ik ga dat droomwokje met die euro's boven mijn hoofd even doorprikken en ga maar gewoon weer door met het gewoone leven!!!
groetjes tien.

Kijf

Re: LOC

Ongelezen bericht door Kijf »

Beste lezers,

Ik ben van plan er een advocaat op te gaan zetten omdat wat LOC doet in feite strafbaar gesteld kan worden voor ten eerste misleiding en valsheid in geschrifte alleen weet ik dit niet zeker. :lol: Ik wil alleen de mensen aansporen ga er mee naar een wetswinkel of een rechthulp waar je gratis juridische steun kan krijgen. Ik laat het nu dus verder uitzoeken. Ik hoop dat u dat ook doet!

Gesloten