LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto bonusloten

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Tulp
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2005 17:23

Lotto bonusloten

Ongelezen bericht door Tulp »

Elk jaar krijgt iedereen die automatisch meespeelt met de lotto bericht hoeveel bonusloten je in dat jaar gewonnen hebt. Nu had ik tot oktober 2005 dertig bonusloten gewonnen, waarvan de lotto er automatisch acht inzet.

Voor de overige 24 bonusloten moet je een 0909-nummer bellen. Het tarief van dit nummer is 0.10 euro cent per minuut.

Eigenlijk is het vreemd dat je voor je EIGEN bonusloten een 0909-nummer moet bellen a 0.10 euro cent per minuut. Als je namelijk lotto via de winkel speelt, dan krijg je de bonusloten gratis, zonder dat je het 0909-nummer van de lotto moet bellen.

Als je automatisch meespeelt, wordt je dus gewoon bestolen.

Volgens mij had de lotto gewoon de overige loten GRATIS moeten opsturen of een GRATIS telefoonnummer ter beschikking moeten stellen.

Wat vinden jullie?
Laatst gewijzigd door Tulp op 04 dec 2005 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Lotto bonusloten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Correct, wat ze met de ene hand geven, jatten ze met de andere weer terug.

Gratis, in de wereld is niet veel meer gratis.

arry
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2005 11:36

Re: Lotto bonusloten

Ongelezen bericht door arry »

Ook ik erger me als abbonne aan de lotto en het feit dat ze hun klanten nog meer geld willen aftroggelen , het duurde weliswaar niet zo lang om je via het 0909 nummer aan te melden maar toch worden ze er nog rijker van als iedereen een paar minuten aan de lijn blijft hangen .

Het is ook niet echt duidelijk hoe je je overige bonusloten kon inzetten voor de decembertrekkingen want toen ik via internet mijn 26 loten wou inzetten kreeg ik de melding dat ik nu niet meer mee speel in de decembertrekkingen , hoe vreemd .

Dat hele gedoe met bonusloten , bonusgetal en dat je de juiste kleur moet goedhebben voor een leuke prijs vind ik allemaal maar niks en had me elk jaar voorgenomen om er mee te stoppen en dit jaar voer ik het ook echt uit want de brief met m'n opzegging is onderweg naar de lotto .
Al vele jaren ben ik abbonnee en betaald elke maand 20 Euro maar als ik een tientje per jaar win is het veel , maar vanaf 2006 win ik zeker meer want het uitgespaarde geld gaat naar m'n spaarrekening en af en toe koop ik een staatslot waar je zonder veel gedoe toch al snel enige tientjes kan winnen , dus ik heb een goede tip voor iedereen .

van.schijndel
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 apr 2005 19:03

Re: Lotto bonusloten

Ongelezen bericht door van.schijndel »

Vorig jaar kreeg je de bonusloten thuis gestuurd.
Je kon ze gratis activeren.
Ook dit jaar kreeg ik loten thuisgestuurd.
Vanmorgen heeft mijn dochter ze geactiveerd.
Tot mijn grote verbazing moest ze 10,00 euro betalen.
:?: Ik het de winkelier gebeld.
Hij vertelde dat er al meer klachten waren.
De meeste mensen kochten ze niet.
Mijn dochter wist niet beter en betaalde 10,00 euro.
:( Ik heb lotto gebeld a 0,20 ct/min., ik krijg het geld niet terug.
Ik vind het erg misleidend.
Er is nog een manier om mijn geld terug te krijgen.
OPZEGGEN DIE HANDEL.
Dat ga ik direct doen.

Groetjes van.schijndel.

arry
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2005 11:36

Re: Lotto bonusloten

Ongelezen bericht door arry »

Mijn brief met de melding dat ik stop met abonneelotto liogt klaar voor verzending want het is een zooitje met de zogenaamde gratis loten die je dan toch moet betalen .

Ook het inzetten van de overige bonusloten voor de decembertrekking is me nog niet gelukt , heb al diverse mailtjes van de Lotto gehad en het speet hun dat de site zo onduidelijk is over het inzetten van de bonusloten maar ze kunnen het niet duidelijker weergeven las ik in een mailtje van Lotto .

Het is daar een zooitje dus en ik steek er geen geld meer in en ga het sparen want dat brengt me meer op dat de Lotto .

Succes allemaal .

Gesloten